Minkälaiset vanhemmat antavat lapselleen nimeksi "c-nimen" eli Carita, Nico, Janica?
Minkälainen ihminen ei halua antaa lapselle nimeksi Karita vaan sen pitää olla Carita?
Kommentit (93)
No mun mielestä Carita on aika hitosti parempi ku KARITA! Kaikki mun tuntemat tuon nimiset on nimenomaan Carita c:llä ja ovat kaikki 40v+. Tai itse asiassa yhden alle 30v taidan myös.tietää.
Karita k:lla ihan kamala.
Mun mies on englanninkielisestä maasta ja ehdotti just nimeä Nico, Rosbergin mukaan. Mieheni on ekonomi.
Tatuoitu, pinkkitukkainen yh, jolla viisi lasta eri miesten kanssa. Niinhän se meni.
T. Yannica ja tällä kertaa kumppanina Yucca
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä Carita on aika hitosti parempi ku KARITA! Kaikki mun tuntemat tuon nimiset on nimenomaan Carita c:llä ja ovat kaikki 40v+. Tai itse asiassa yhden alle 30v taidan myös.tietää.
Karita k:lla ihan kamala.
Osaaatko selittää miksi Karita on niin paljon kamalampi?
Eikö sovi hyvin Virtanen. Mäkäräinen sukunimeksi.
Ennen annettiin aina noita nimiä kun ei ollut mitään noloja wt nimityksiä.
Nykypäivänä joko todella rohkea tai todella piittaamaton. Tunnen opettajia ja tiedän, että nämä siirtävät c-lapsen päässään tiettyyn lokeroon jo lukiessaan nimilistat.
Entäs Jenica, c:llä. Aikoinaan koulussa oli tuon niminen tyttö ja hänen piti aina sanoa erikseen nimen kirjoitettavan c:llä.
Nää haukkujat on ite aina noloja ja lapset on todennäköisesti Aada, Emma tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on englanninkielisestä maasta ja ehdotti just nimeä Nico, Rosbergin mukaan. Mieheni on ekonomi.
Sulla mitään miestä ole. Eikä tällaista ehdottais paitsi jos eläisitte sun omaa fantasiaas 😁
Meillä alkaa koiran nimi C:llä, koska se on kasvattajan kolmas, eli c-pentue.
Teinit, joiden mielestä kaikki suomalainen on baskaa. Tai sitten ruotsinkieliset.
Vierailija kirjoitti:
Nää haukkujat on ite aina noloja ja lapset on todennäköisesti Aada, Emma tyyliä.
En mä ainakaan ole haukkunut. Kaikenlaiset ilmiöt ja ihmiset niiden takana kiinnostaa. Eikä mulla muuten ole lapsia, ei ole hinkua äidiksi : ) ap
Minun miehen lapsella edellisestä suhteesta c-nimi. Äitinsä keksimä. Pitäisin nimestä enemmän ihan normaalisti kirjoitettuna.
Toisena kielenä perheessä englanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään miestä ole. Eikä tällaista ehdottais paitsi jos eläisitte sun omaa fantasiaas 😁
No näin vaan meni. Häät oli viime kesänä ja vauvaa odotellaan.
Ehdotti myös Nicholasta ja Nicoa lempinimenä joka englanninkielisissä maissa ottaa usein virallisen etunimen aseman jopa työsähköpostissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen ei halua antaa lapselle nimeksi Karita vaan sen pitää olla Carita?
Törkeä aloitus. T: Canna
Eihän tuo ole ollut enää muotia noin 10 vuoteen!
Tiedän vaan erään jonka piti antaa lapselle nimeksi Patric, Patrikin sijaan. Vaikka on ihan suomalainen. Vaikka se "cee-Patrikki" kirjoitetaan kyllä yleensä kaikkialla ulkomailla Patrick eli c ja k mukana.
Kai minä olisin sitten mieluummin Sesilia kuin Cecilia :D
Wt:t, kuten jokaisen palstaa seuraavan pitäisi hyvin tietää.