Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua seksin/seksualisuuden avautumiseen

puutteellinen
29.07.2018 |

Olen 37 vuotias mies, meillä on upean vaimon kanssa 2 lasta ja avioliitto voi hyvin, mutta...
Seksin ja seksuaalisuuden kanssa on haasteita. Itse olen hyvinkin seksuaalinen ja haluaisin seksiä paljon useammin kuin mitä meillä on pitkään aikaan ollut (2-3krt kk). Seksi on nykyään mielessä huomattavan usein, himot ovat jatkuvasti korkealla ja haluaisin kokeilla erilaisia asioita (tämä on jatkunut jo toista vuotta). Esimerkiksi ihan erilaisia asentoja, anaaliseksiä (molemmille), pitkiä sessioita, kunnon suuseksiä, hierontoja, kolmen kimppaa (1n+2m) jne. Itseäni on myös alkanut kiinnostaa himokas kanssakäyminen toisen miehen kanssa. Fantasioin välillä masturboidessani (jota teen usein) miltä toisen miehen jäykkä kalu tuntuisi kädessä ja suussa (mistä muuten löytyisi yhtä kokematon ukkomies joka haluaisi turvallisesti kokeilla pientä kivaa miesten kesken?). Suhteemme alkuaikoina vaimoni tuntui siltä aktiivisemmalta osapuolelta ja minä hieman varovaisemmalta, mutta nyt kääntynyt päälaelleen. Tiedän että ratkaisu on puhuminen ja omien mieltymysteni/fantasioiden esiin tuominen vaimolle, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Nyt tarvitsenkin apuja ja neuvoja, kuinka saan vaimoni taas heräämään seksuaalisesti ja miren otan esimerkiksi anaaliseksin kiinnostavuuden puheeksi hänen kanssaan niin että se alkaa kiinnostaa myös häntä? Olen parin viime vuoden aikana yrittänyt muutamaan otteeseen avata keskustelua seksistämme, mutta jotenkin tuntuu että vaimoa ei kokeilut kiinnosta vaan on nykyään enemmän konservatiivinen ja keskustelu loppuu lyhyeen. Hieman turhauttaa. Osaako joku jolla samanlaisia kokemiksia auttaa, miten edetä? Naiset, mitä te vadtaavassa tilanteessa toivoisitte mieheltänne?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kärsivällinen niin pitkään kun rakastat. Puhu ja kysy niin paljon kun voit. Anna aikaa. Hormonit pois, käy sterilisoimassa itsesi.

Tuo on paska aikaa mutta menee ohi. Tulee aika kun nainen herää, sillon sut palkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä