Ens viikko 30 ja täysaurinkoa.
ttu mä kuolen! Töissä yli 30 astetta.
Viikon päästä näyttäisi olevan "vaan" 22 mikäli ilmatieteenlaitos on oikessa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
ttu mä kuolen! Töissä yli 30 astetta.
Viikon päästä näyttäisi olevan "vaan" 22 mikäli ilmatieteenlaitos on oikessa.
Yritä jaksaa jotenkin.
Itse olen vakavasti harkinnut sairausloman hakemista. Selän ja olkapään vuoksi luulisi muutama päivä lohkeavan, ovat molemmat kroonisesti kipeitä TYÖN vuksi.
Onhan nämä ihan poikkeukselliset helteet. Merivedestäkin mitataan ihan ufo lukemia. Jos vielä saisi säädettyä öiksi sadetta niin täydellistä.
Minä myös kuolen töissä näillä helteillä. Ei mitään viilennyslaitetta ja jaksaa pitäisi.
Joo, sama fiilis. Teen töissä ulkoremontointia, välillä täydessä paisteessa. Taloa pitää kiertää auringon mukaan, että näkee mitä on tekemässä ja ettei maali kuivu porotteessa liian nopeaan.
Onneksi pitää remontoida kellarikin, ajattelin koittaa saada sen duunin ensi viikoksi itselleni. Siellä on ihanan viileää!
Että mä vihaan näitä valittajia. Suomalaiset on ihan hirveitä valittajia!!
Yleensä suomalaiset itkee Suomen huonosta säästä ja siitä kun ei ole kunnon kesää. No nyt on, ja siitäkin valitetaan! Ylläri. Luojan kiitos muutan pois tästä maasta tulevaisuudessa.
Ihanat säät! Näistä saa hirveästi energiaa! :)
No yhyy tässä maassahan paistaaki liikaa aurinko ympäri vuoden (not) 😂😂😂 älkää huoliko, kyllä te saatte niistä p*skasäistä nauttia kohta melkeen vuoden putkeen, koittakaa nyt kestää vielä vähän aikaan. Pimeyttä, loskaa, vesisadetta, tihkusadetta, lunta, räntää, pakkasta ja nyrpeitä naamoja on kyllä luvassa vielä. Koittakaa kestää!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä suomalaiset itkee Suomen huonosta säästä ja siitä kun ei ole kunnon kesää. No nyt on, ja siitäkin valitetaan! Ylläri. Luojan kiitos muutan pois tästä maasta tulevaisuudessa.
Jep! Tän maan kansalaiset ei ole koskaan mihinkään tyytyväisiä. Joka asiasta ulistaan ja maristaan.
Muistakaa liikkua ja syödä terveellisesti. Hoikkana on helpompaa olla tämmöisellä säällä. :)
Joku ehkä 1,5kk sitten tällä palstalla oli keskustelu jossa ulistiin siitä miten loma on alkanut juuri ja on huonot säät. Viileää ja sateista. Oli joskus juhannuksen aikoihin se keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
No yhyy tässä maassahan paistaaki liikaa aurinko ympäri vuoden (not) 😂😂😂 älkää huoliko, kyllä te saatte niistä p*skasäistä nauttia kohta melkeen vuoden putkeen, koittakaa nyt kestää vielä vähän aikaan. Pimeyttä, loskaa, vesisadetta, tihkusadetta, lunta, räntää, pakkasta ja nyrpeitä naamoja on kyllä luvassa vielä. Koittakaa kestää!
Luojan kiitos se viileys tulee jossain vaiheessa nujertamaan ton järkyttävän tappoilman.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että minulle ja monille muille sade, lumi, pakkanen tai jopa räntä ovat kaikki ok. Sen sijaan tämä helle ja paahde on todellista paskasäätä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa liikkua ja syödä terveellisesti. Hoikkana on helpompaa olla tämmöisellä säällä. :)
Älä viitsi jauhaa jaskaa.
T. Hoikka aurinkoihottumasta kärsivä migreenipotilas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että minulle ja monille muille sade, lumi, pakkanen tai jopa räntä ovat kaikki ok. Sen sijaan tämä helle ja paahde on todellista paskasäätä.
Valtaosa on kanssasi eri mieltä. Ja tosiaan loka-maaliskuu ajanjakson ajan vastaan tulee oikeastaan vain ja ainoastaan nyrpeitä naamoja. 😂😂😂 Sitte keväällä alkaa taas vähän jo hymyjä näkemään.
Urheilkaa ja syökää terveellisesti..lopettakaa hötön syöminen ja sohvalla makaaminen niin helpottaa. 😊👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos se viileys tulee jossain vaiheessa nujertamaan ton järkyttävän tappoilman.
No nimenomaan. Masentavaa ja ahdistavaa säätä on kohta tulossa 7-9kk ajan, joten KOITA KESTÄÄ vielä hetki!!!!!! Kyllä sitä p a s k a a säätä saa kohta katsella kuukausi tolkulla.
Tulisipa sateinen syksy! Toivottavasti on koleaa ja harmaata ja räntäsadetta saadaan. :) Ihanaa!
Mutta ensin on toivo ensi viikonlopussa, silloin luvattu helpotusta tähän paskasäähän.
Yes, kiva kun jatkuu kesäkeli, töissä saa sitten palella.