Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tummatukkaset miehet ja blondit naiset ja toisinpäin

olette huomanneet saman?
28.07.2018 |

mutta ristiveriset miehet ja brunetit naiset. näin se varmaan olisi parasta. vai voiko ristiverinen mies tulla blondin kanssa toimeen paremmin kuin brunetin? punapäät menis sit ristiveristen sarjaan?
meinaan vaan että blondit ei syty kuin tummalle miehelle..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on ihan vaan värjännyt hiuksensa ja aika moni myös vaihtaa välillä hiusten väriä ihan ilman, että vaihtaisi miestä samalla.

Vierailija
2/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viehätyn seksuaalisessa mielessä lähes vain tummista miehistä. Olen yrittänyt katsoa myös vaaleita miehiä sillä silmällä, mutta biologia ja vietit vetää itseäni vaan tummien miesten luo. Olen itse melko vaalea nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ne tummat piirteet on vaan niin miehekkäät ja seksikkäät... täynnä testosteronia... ;) Vaaleat piirteet ovat kuin vauvan haituvia

Vierailija
4/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on vaa joku myytti. Ei naiset ole ns tummista miehistä kiinnostuneita. Ainskaan en ole itse saanut naisilta mitään huomiota koskaan, vaikka mulla on tummat hiukset ja vihreät silmät. Mainittakoon, että sain juuri pakit naiselta johon olin palavasti ihastunut...

M22

Vierailija
5/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on vaarantanut hiuksiaan tasaisesti puolen vuoden ajan. Puhuu satunnaisesti samasta aiheesta kuin topic. Hänellä on joku ihastus työpaikallaan (tumma mies). Itse olen ristiverinen ja hän tietää että olen itse tummempien naisten perään... hän oli tummatukkainen tavatessamme. Huomaan tämän ihastumisen haaveilevasta mielen tilasta ja vihjailevista kommenteista, nalhailusta ja hellyyden puutteesta.

Vierailija
6/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vaalentanut hiuksiaan

Vierailija
7/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan aito blondi.

Mun eka mies oli tummahiuksinen, nykyinen vaalea ja rakastajakin on vaalea.

Miehen hiusten värillä ei ole mulle mitään väliä.

Vierailija
8/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tummapiirteinen ja sytyn vaaleista miehistä. Oma mies on ihan vaalea perus suomalaisen näköinen ja ihan mun makuun.

Vierailija
9/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kans tummtatukkainen M (siis mitä vielä jäljellä) ja kyllä vaaleat jotenkin sytyttää kiinnostuksen helpommin

Vierailija
10/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääkin on vaa joku myytti. Ei naiset ole ns tummista miehistä kiinnostuneita. Ainskaan en ole itse saanut naisilta mitään huomiota koskaan, vaikka mulla on tummat hiukset ja vihreät silmät. Mainittakoon, että sain juuri pakit naiselta johon olin palavasti ihastunut...

M22

Öö? No on sillä naamallakin väliä. Ja kropalla. Ja luonteella.

Vierailija
11/25 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M22

Olen kyllä ollut huomaavinani että tummat miehet menestyvät naisten suhteen keskimäärin aikas hyvin. Myytin mukaan kaikki miehet yrittävöt blondia, mitä kyllä epäilen.

Vierailija
12/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi ja kiinnostun vain mustista miehistä. Luulen että se on aika yleistä.

Vierailija
13/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun aito blondi kaveri on sanonut syttyvänsä eniten nimenomaan blondeista miehistä.

Kaverillani siis luonnostaan ihan vaalea tukka, ei ole värjännyt. Ja silmät siniset.

Hän on ylpeä niistä, ja syttyy myös miehessä samoista väreistä.

Vierailija
14/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tumma (no joo, harmaantuva) mies ja katsonut aina brunettien perään. Jotenkin kummallisesti (rakkaudesta?! ) menin kuitenkin naimisiin blondin kanssa, mutta edelleen kiinnostaa lähes yksinomaan tummahiuksiset naiset. Tumma väritys antaa kasvoihin jotenkin enemmän "särmää"/luonnetta ja on usein mielestäni myös sexympi. Eilenkin vastaan tullut lähes täydellinen brunetti pitkissä ripsissä ja mustissa vaatteissa sai minut lähes pois tolaltani...

Miten paljon teille muille on värityksellä väliä? Vaikuttaako kiinnostuksenne heräämiseen? Toki itselläni kasvojen viehättävyys on ehkä ykkösasia.

Vierailija
15/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tumma (no joo, harmaantuva) mies ja katsonut aina brunettien perään. Jotenkin kummallisesti (rakkaudesta?! ) menin kuitenkin naimisiin blondin kanssa, mutta edelleen kiinnostaa lähes yksinomaan tummahiuksiset naiset. Tumma väritys antaa kasvoihin jotenkin enemmän "särmää"/luonnetta ja on usein mielestäni myös sexympi. Eilenkin vastaan tullut lähes täydellinen brunetti pitkissä ripsissä ja mustissa vaatteissa sai minut lähes pois tolaltani...

Miten paljon teille muille on värityksellä väliä? Vaikuttaako kiinnostuksenne heräämiseen? Toki itselläni kasvojen viehättävyys on ehkä ykkösasia.

Älä leiki filosoinnillasi viisaampaa kuin olet

Vierailija
16/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiveriset ja tummahkotukkaiset eurooppalaisen näköiset miehet kiinnostavat eniten. Olen aito blondi.

Vierailija
17/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sytyin vakkarista, jonka tummassa karvoituksessa on sopivasti harmaata mukana.

Vierailija
18/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastuu niin naisen hiusten värillä ei ole merkitystä. Olen seurustellut punapäiden, blondien ja brunettien kanssa. Mutta se on pakko myöntää että bruneteilla on usein luonnostaan tummat kulmakarvat ja pitkät silmäripset, eivät tarvitse meikkiä paljon. Kasvot jäävät parhaiten mieleen. Mutta ihania ovat kaikki naiset. M49

Vierailija
19/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se tumma, 185cm, atleettinen, varakas, laatikkoleukalentäjäkirurgi. Naisilta tulee paljon huomiota ja seksiäkin.

Itse viehätyn bruneteista, mutta pääosin minua yrittää iskeä blondit - suhdeluku varmaan 3/4 blondeja, 1/4 brunetteja.

Hiusten väristä, niitäkin kun voi vaihtaa, ei toki voine päätellä mitään.

Oma naisihanteeni on esim. Kerttu Kotakorpi

Vierailija
20/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se tumma, 185cm, atleettinen, varakas, laatikkoleukalentäjäkirurgi. Naisilta tulee paljon huomiota ja seksiäkin.

Itse viehätyn bruneteista, mutta pääosin minua yrittää iskeä blondit - suhdeluku varmaan 3/4 blondeja, 1/4 brunetteja.

Hiusten väristä, niitäkin kun voi vaihtaa, ei toki voine päätellä mitään.

Oma naisihanteeni on esim. Kerttu Kotakorpi

Laatikko.

En usko… kovin on pehmeää tarinaa. Luulen pikemminkin, että olet laatikkoleikkimies kuten Tarvajärvi-vainaan sikaan. Oikeammin vaikuttaa siltä, että olet tullut laatikon sijaan äskettäin kaapista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän