Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tummatukkaset miehet ja blondit naiset ja toisinpäin

olette huomanneet saman?
28.07.2018 |

mutta ristiveriset miehet ja brunetit naiset. näin se varmaan olisi parasta. vai voiko ristiverinen mies tulla blondin kanssa toimeen paremmin kuin brunetin? punapäät menis sit ristiveristen sarjaan?
meinaan vaan että blondit ei syty kuin tummalle miehelle..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se tumma, 185cm, atleettinen, varakas, laatikkoleukalentäjäkirurgi. Naisilta tulee paljon huomiota ja seksiäkin.

Itse viehätyn bruneteista, mutta pääosin minua yrittää iskeä blondit - suhdeluku varmaan 3/4 blondeja, 1/4 brunetteja.

Hiusten väristä, niitäkin kun voi vaihtaa, ei toki voine päätellä mitään.

Oma naisihanteeni on esim. Kerttu Kotakorpi

Laatikko.

En usko… kovin on pehmeää tarinaa. Luulen pikemminkin, että olet laatikkoleikkimies kuten Tarvajärvi-vainaan sikaan. Oikeammin vaikuttaa siltä, että olet tullut laatikon sijaan äskettäin kaapista.

Kaappiho-mon katkeraa tilitystä?

Vierailija
22/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi ja olen aina tykännyt tummahiuksisista miehistä. Pikkuhiljaa siirryin myös kokonaan tummaihoisiin miehiin, enkä nykyään voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, joka ei ole pitkä, lihaksikas ja musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pyrkii tiedostamattaan välttämään liian korkeaa sukusiitosta. Tähän on puhtaasti biologiset syyt, geenipooli supistuu ja siitä ei loppujen lopuksi hyvää seuraa, sairauksien riski kasvaa yms. jos sukulaisia nai. Isossa kuvassa homma menee näin, mutta on joitakin poikkeuksia kuten esim. ihmisyhteisön syrjäinen sijainti jolloin ei ollut mahdollisuutta hakea kokonaan vierasta geeniä, lisääntymisvaisto vie voiton ja sitten mennään yksiin pikkuserkun tai serkun kanssa. Tätä kun muutama sukupolvi oli jatkettu niin ongelmia tuli.

Koska ihminen pyrkii tiedostamattaan etsimään vierasta, ei- sukulais geenipohjaa, niin hän näkee viehättävänä piirteet joita hän ei näe lähisuvussaan tai lähiympäristössään. Tästä syystä vaaleat pohjoismaalaiset mieltävät tummemmat eteläeurooppalaiset viehättäviksi, ja sama päinvastoin. Tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Tämä taas käynnistää mahdollisuuden pariutumisrituaalien aloittamiseen. Joskus ne tuottavat tulosta hyvinkin nopeasti.

Monesti näkee kuinka puhutaan "syvästä henkisestä yhteydestä" joka kuulemma on aivan välttämätöntä että seksisuhteeseen voi ryhtyä. Kuitenkin, tiedetään lukuisia tapauksia joissa on ihmetelty jossakin suvussa erään tietyn suvun jäsenen muista poikkeavaa ulkonäköä, ihon väriä, hiusten laatua yms, ja kun DNA tutkimus on tehty niin on käynyt ilmi että on kiksautettu jonkun kiertävän muusikon, sirkusesiintyjän tai merimiehen tai kulkukauppiaan kanssa, ja raskaaksi on tultu ja poikkeavan ulkomuodon omaava perillinen tehty. Näitä tapauksia on nähty jopa tämän tyylin TV- ohjelmissa (sukuni salat ym.) ja myös lehdissä on ollut juttuja tämmöisistä tapauksista. Epäilen että näitä juttuja on jos ei nyt jokaisessa suvussa, mutta kuitenkin yllättävän useassa. Niin että joskus "syvä henkinen yhteys" näyttää syntyvän ihan muutamassa minuutissa...

Vierailija
24/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on aito blondi. Hän on avoliitossa tummatukkaisen miehen kanssa. Kuitenkin hän haluaa kerran vuodessa Keniaan, jotta saa tosi tummaa miestä. Sieltä palattuaan hän on todella kiltti kaikille, mikä ei muulloin ole yleistä. 

Vierailija
25/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääkin on vaa joku myytti. Ei naiset ole ns tummista miehistä kiinnostuneita. Ainskaan en ole itse saanut naisilta mitään huomiota koskaan, vaikka mulla on tummat hiukset ja vihreät silmät. Mainittakoon, että sain juuri pakit naiselta johon olin palavasti ihastunut...

M22

No mutta ethän sinä vielä ole mies, olet vasta poikanen. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi