Mitä te jaksatte syödä näillä helteillä?
Kommentit (17)
Mulle maistuu ihan normaalisti. Ainoa este on, ettei voi ihan mitä tahansa laittaa, ettei koti kuumene pätsiksi.
Sushia sushibaarista muttei mistään ruokakaupan kylmäaltaasta (koska keitetyssä riisissä leviää bakteerit etenkin näin lämpimällä ).
Halloumijuustosalaattia, feta-vesimelonisalaattia, nizzan salaattia, tomaatti-mozzarellasalaattia.
Mitä tahansa, esim. läskisoosia ja perunoita.
Vois olla hyväkin, jos ruokahalu vähenisi kuumassa :)
Ei mulla vaan ole mitään vaikutusta.
Ei kukaan kärsi vaikka ei joka päivä ahda napaa täyteen. Laihtuminen on kaikille hyväksi, jos siis koskaan laihtuisitte.
- 46kg
Vesimelonia on kulunut eniten. Paino laskee kivasti näiden helteiden aikana.
Suolakurkkua, melonia, mansikkaa, makeuttamatonta mehukeittoa, voileipää graavikalalla ja jäätelöä tullut syötyä pari päivää. Ei vaan maistu muu. Huomenna grillaan pihvit ja syön edelleen noita muita voileipää välistä jättäen.
Välillä käyn ottamassa muutaman siivun ihanaa luomukinkkua jääkaapista, myös vettä ja kokista menee. Muu ei vaan maistu.
Ei jaksakaan, mutta pakko saada jotain suolaista; vettä menee sen verran, että muuten olisi sairaalassa vesimyrkytyksestä.
Naudan pihviä tänäänkin. Tuli ostettua liian iso satsi pari päivää sitten.
Hyvin maistuu mulle kaikki, kelistä riippumatta. Mutta mä olenkin läski.
Ihan samaa kuin muulloinkin, ei nyt ole erityisen kuuma.
Eilen 26 astetta, ihana kesäkeli. Sisällä 24 vaikka uuni olikin päällä kun tein tarte tatinin. Päärynähilloa keittelin samalla kun tein raksahommia. Ruokana Tortellini burro&salvia.
tietty normaalipainoisena on helpompaa
Samalla tavalla syön kun muutenkin. Aamupalaksi ruisleipää jonka päällä paistettu kananmuna, lounaaksi grillaamme lohta, lisänä pottuja sekä fetasalaattia. Illalla jos on nälkä niin näkkäriä/ruisleipää sekä salaattia. Naposteluun pitkin päivää marjoja ja kirsikkatomaatteja.
Punaista viiniä en kyllä enää helteillä juo. Vaihtuu valkkariin tai vaaleisiin jälkiruokaviineihin.
Ihan liian hyvin maistuu, oli sää mikä tahansa.
Eikä täällä sisällä sitä paitsi mitenkään erityisen kuuma ole edes.
Minulla on ihan normi ruokahalu. Ja jaksan tehdä ihan normiasioita.