Onko Li Andersson ja Tuomas Peltomäki nykyään pariskunta?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Li on hyvä poliitikko ja saatan vaikka äänestää Vasemmistoa ensi vaaleissa.
Olen silti pettynyt jos mennyt säätämään jotain naimisissa olevan miehen kanssa. Ja kyllähän tuo avioerohakemus viittaa siihen että siellä on muutakin taustalla kuin oluiden juominen Nick Cavea katsellessa.
Li nauttii alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Olen silti pettynyt jos mennyt säätämään jotain naimisissa olevan miehen kanssa. Ja kyllähän tuo avioerohakemus viittaa siihen että siellä on muutakin taustalla kuin oluiden juominen Nick Cavea katsellessa.
Li ottaa vaalirahaa RKP:n säätiöiltä ja siksi Vasemmistoliitto kannattaa pakkoruotsia vaikka duunariäänestäjät eivät sitä kannata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Liillä on on poliitikon tavat mutta ei se tee hänestä hyvää.
Vasemmistoliitto ei edes yritä tosissaan hallitukseen. RKPn säätiöt ovat pehmittäneet Vasemmistoliiton koska Vasemmistoliiton puheenjohtaja ottaa rahaa RKPn säätiöiltä.
Li Andersson syö ruotsinkielisten sikarikkaiden säätiöiden kädestä. Ei Vasemmistoliitto aja duunareiden tai edes suomalaisten asiaa. Pakkoruotsi hyödyttää Ruotsia ja ruotsalaisia yrityksiä valtaamaan markkinoita kansainvälisillä markkinoilla jossa suomalaiset kilpailevat ruotsalaisten kanssa.
Pakkoruotsi on estänyt suomalaisten yritysten kansainvälistymisen jo vuosikymmeniä. Siksi olemme jäljessä Ruotsia ja Norjaa ym. kansainvälistymisessä.
Li Andersson jatkaa ruotsalaista perinnettä estää rahvaan nousu ja estää rahvaan poliittinen vaikutus jättäytymällä vapaaehtoisesti oppositioon.
Vasemmistoliittoa äänestämällä ei voi vaikuttaa mihinkään oppositiosta käsin koska Vasemmistoliitto myy paikkansa hallituksessa RKPlle.
Vasemmistoliitto ei vaivaudu köyhiä auttamaan koska RKP maksaa paremmin. RKP maksaa siitä että vasemmisto jättäytyy vapaaehtoisesti oppositioon. RKP oli neljä vuosikymmentä hallituksessa ja Vasemmistoliitto melkein yhtä usein oppositiossa.
Lahjonta on tullut Li Anderssonille tutuksi. Vasemmistoliitto tulee kaveeraamaan RKPn kanssa jatkossakin ja pysymään oppositiossa.
Li Andersson vas. sai pyytämättä vaalitukea työstään pakkoruotsin hyväksi. Li sai 1300€ vaalitukea ruotsinkieliseltä säätiöltä ilman anomusta tms.
HBL
Li sai odottamatonta rahallista tukea ruotsinkieliseltä säätiöltä.
http://hbl.fi/nyheter/2015-03-21/738331/li-andersson-fick-ovantat-valbi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li nauttii alkoholia
Li nauttii alkoholin lisäksi varatuista miehistä.
Illan kulusta syntyi kuitenkin jälkipyykkinä mehevä aviokriisi. Hyvinkään käräjäoikeudesta paljastuu, että Tuomaksen vaimo laittoi avioerohakemuksen vireille samana päivänä, kun Seiskan paljastusjuttu ilmestyi.
Vierailija kirjoitti:
Li on älykäs, söpö, seksikäs, kunnianhimoinen mutta jalat maassa oleva ihanatar. Oikein kateeksi käy, kun tuota kuvasarjaa katselee. Onnea Tuomas!
Seksiä tuossa on yhtä paljon kuin parsakaalissa.
Molemmat menestyjiä, hyvin rikkaita ihmisiä
Heidän yhteinen asunto tullee varmaan olemaan upea
Se mitä minä mietin kun katsoin sen jutun, missä on ne kaikki kuvat pariskunnasta on, että kuka laittaa lyhyen kynähameen ja menee festareille istumaan nurtsilla? Ja ottiko Seiskan paparazzi suoraan edestäkin kuvia eikä vain sellaisia missä miesystävän tennari on strategisesti siinä edessä.
Itse pukeutuisin kyllä housuihin, sortseihin tai leveään hameen jos pitäisi istuskella maassa.
Sori meni aiheen ohi.
Li ja Tuomas ovat kevereita. Tuomaan vaimo kyllä laittoi eropaperit vetämään seiskan jutun jälkeen, mutta taisi perua kaiken, koska olihan tämä juttu ihan naurettava. He ovat täysin julkisella paikalla eikä tässä ole mitään romantiikkaa!
Ei tuskin ole oikein vaimomateriaalia tuo naikkonen. Veitolan ohjelmassa näkyi hällä asunto ( ei siis koti) joka oli aika kolkko ja siivoamattoman näköinen.
Baariainesta.
Eiköhän Li ole muiden vasurifemmarien tyylin jonkinsortin polyamoristi?
Lii oli mun secret crush, mutta eipä ole enää. Luulin kiltiksi tytöksi, mutta on samanlainen kuin kaikki muut.
Juha Pursiainen. Tulee varmaan nimi julkisuuteen muutaman viikon kuluttua
Tai kertoo siitä että toimittaja käyttää Anderssonia hyväkseen onkinalla häneltä tietoja. 466
Minä en näe noissa kuvissa mitään, mikä viittaisi suhteseen. Sitäpaitsi he ovat varmasti olleet tietoisia siitä, että näin julkisessa tilaisuudessa voi tulla kuvatuksi, joten tuskin tässä on ollut mitään salattavaa.