Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussi/juna/luentosali, jossa yli puolet penkeistä on varattu on slummi!

Vierailija
28.07.2018 |

On epämukavaa matkustaa tai oleilla noin tiiviissä tilassa. Minusta kaikki paikat pitäisi pyrkiä täyttämään siten, että vähintään puolet paikoista jää vapaaksi.

Istumapaikkoja saa silti olla yhtä tiheässä kuin nykyään. Tietysti ystävykset ja perheet ja puolisot haluavat istua lähekkäin ja pystyä keskustelemaan.

Poikkeuksen tästä voisi ehkä tehdä lentokone. Niissä on kohtuuttoman kallista järjestää lisätilaa. Tosin kulkuyautien leviämisen ehkäisemiseksi niiden ilmanvaihtoa pitäisi tehostaa huomattavasti.

En ole läheisyyskammoinen. Kuitenkin tutkimuksissa on osoitettu, että suomalainen toivoo etäisyyttä vieraaseen ihmiseen noin 120 cm.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen toivoo, että esim bussissa ei kukaan istuisi siihen viereiselle penkille.

Älyttömän tukalaa istua vieraan vieressä pitkänmatkan bussissa.

Vierailija
2/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen matkustin junalla juuri siksi, että siellä sai yleensä istua tilavasti kahdella paikalla. Enää näin ei ole. Nyt niissäkin on sama ankeus ja ahtaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajat tahtoo kerätä mahdollisimman suuret voitot.

Vierailija
4/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on noin varma asiastaan niin kuljetusfirma pystyyn ja ihmiset äänestävät lompakollaan puolesta.

Vierailija
5/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä matkalla ei haittaa, mutta vähänkin pidemmällä matkalla haittaa.

Vierailija
6/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on noin varma asiastaan niin kuljetusfirma pystyyn ja ihmiset äänestävät lompakollaan puolesta.

Voih! Minulla on ihan muu ammatti, mutta joudun matkustamaan paljon (ja istumaan luennoilla toisinaan)

Vierailija
7/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih! Minulla on ihan muu ammatti, mutta joudun matkustamaan paljon (ja istumaan luennoilla toisinaan)

Sitten sinulle jää vain valittaminen.

Vierailija
8/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on!

Mutta koetteli te muut samoin?

Vierailija
9/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on!

Mutta koetteli te muut samoin?

En koe, koska olen aikuinen

Vierailija
10/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi lähelle kun pääsee toista ihmistä niin siinähän voi vahingossa hipaista :)

Vierailija
11/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😮

Vierailija
12/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa valita paikkansa, niin kummasti ihmiset jättävät tyhjän tuolin siihen väliin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme