Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla ahdistavia ulkomaan reissuja?

Vierailija
28.07.2018 |

Lähtiessä reissuun en osannut arvata mitä p**kaa on tulossa vastaan. Olen seurustellut miehen kanssa n.6kk. Ollaan hänen kotimaassa. Loman piti olla rentouttava ja vapaa velvollisuuksista. Koska mies on kotoisin melko tunnetusta turistikaupungista, tarkoitus oli että tavataan perhe ja mennäänsitten turistialueen ytimeen lomailemaan hotelliin.

Todellisuus on kuitenkin toista. Mies joutuu ravaamaan koko ajan hoitamassa muiden ihmisten asioita (enimmäkseen isänsä, joka on sairas ja äiti ei pysty ajamaan autoa). Sitten tulee liuta muita asioita: hajonneita kodinkoneita, sisaren auton huoltoa, palveluksien tekemistä kavereille... kulttuuri toimii täällä niin että täytyy tuntea ihmisiä. Palveluksia tehdään puolin ja toisin ja sitten onkin stressi kun muutamassa viikossa pitäisi tavata 50+ ihmistä.

Tämän vanhempien auttamisen ymmärrän täysin koska muut ei voi heidän asioita hoitaa. Mikä ärsyttää on se, että mies on jatkuvasti huonolla tuulella ja joka paikkaan kuljetaan kieli vyön alla koska kiire. Sitten kunnon valmiiksi huonolla päällä niin keksii mistä vaan riitelemisen aihetta.

Kymmenen päivää jäljellä ja oon he***tin kypsä. Lähtisin seuraavalla lennolla takaisin suomeen, mutta typeränä lähdin matkaan rahattomana. Toisekseen yritän vain tyynnytellä miestä, en jaksa enää riidellä. Laitan suhteen poikki kun pääsen turvallisesti suomeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yhdelle suomivosulle todellisuus pamahti silmille.Suomea ei turhaan ole valittu maailman parhaimmaksi yhteiskunnaksi ja miehiä ykkösiksi lähes kaikessa.

Vierailija
2/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä itse kierrellä paikkoja? Ei siihen miestä tarvita. Muistat vain tulevaisuudessa että kotimaassansa mies saa lomailla yksin. Kyllä minunkin kotimaan lomat tulee autossa istuttua että ehtii nähdä kaikki kaverit ja sukulaiset joille on luvannut että nähdään loman aikana. Pidän sitten itse erikseen "loma-loman" muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene yksin kiertelemään?

Vierailija
4/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä itse kierrellä paikkoja? Ei siihen miestä tarvita. Muistat vain tulevaisuudessa että kotimaassansa mies saa lomailla yksin. Kyllä minunkin kotimaan lomat tulee autossa istuttua että ehtii nähdä kaikki kaverit ja sukulaiset joille on luvannut että nähdään loman aikana. Pidän sitten itse erikseen "loma-loman" muualla.

Vaikea ymmärtää tuollaista suorittamista miehen taholta. Hän ei edes halua tavata kaikkia. Sitten hypitään siellä täällä tunnin tapaamisissa. Mutta mitäs mä nyt täällä valitan, valkoinen suomivosu kuten ykkönen jo ilmoittikin. Onneksi te suomalaiset miehet ootte taivaan lahja meille naisille.

Ap

Vierailija
5/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi toki kierrellä mitta ahdistaase lässytyksen määrä ja katseet.

Ap

Vierailija
6/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki?

Vierailija
7/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais seukata ap.inoitten kanssa.

Vierailija
8/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarilla oli vielä vähän ahdistavampi ulkomaanreissu...

Vierailija
9/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tottua tuohon, jos aiot miehen kanssa olla. Välimeren maissa, josta miehesi taitaa olla kotoisin, suku on kaikki kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi