Suurin osa lomasta mennyt pilalle sään takia.
Niin, kaikki ei nauti tästä kuumuudesta, minusta olisi kivaa olla edes hetki ilman hikinoroja suihkun jälkeen. Ilman pääkipua, tuskaista oloa, tunnetta että happi loppuu kun ilma vielä seisoo ja tai on kosteata.
En ole jaksanut paljoakaan liikkua enkä ole nauttinut muutenkaan, paha nauttia jos vaikea olla. No, vielä 2vkoa lomaa, tosin samaa pätsipaskaa taitaa riittää vielä sen jälkeenkin.
Ahdistaa.
Kommentit (12)
Ihan sama sataako vai paistaako, sää pilaa aina suomalaisen kesäloman.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikki ei nauti tästä kuumuudesta, minusta olisi kivaa olla edes hetki ilman hikinoroja suihkun jälkeen. Ilman pääkipua, tuskaista oloa, tunnetta että happi loppuu kun ilma vielä seisoo ja tai on kosteata.
En ole jaksanut paljoakaan liikkua enkä ole nauttinut muutenkaan, paha nauttia jos vaikea olla. No, vielä 2vkoa lomaa, tosin samaa pätsipaskaa taitaa riittää vielä sen jälkeenkin.
Ahdistaa.
Voi raukkaa :(
Miten sinä sitten pärjäät, kun ilmasto lämpenee ja Suomeenkin tulee lämpimiä kesiä?
Mun parin viikon loma meni pilalle. Onneksi on syksymmällä vielä viikko, ehkä sitten voi vähän nauttiakin elämästä. Viime kesä oli ihana kun jaksoi tehdä ja liikkua.
En tiedä miten sitten pärjään, mutta eihän sitä koko ilmastonmuutosta ole, kun kerta Trumputin sanoo niin.
Ja btw, en ole koleammista, esim.+20 asteen kesäsäistä tai sateesta, valittanut ikinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa.
Ensi vuonna otat loman marraskuussa. Ihanaa pimeyttä, kylmää ja räntäsadetta koko loma.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten sitten pärjään, mutta eihän sitä koko ilmastonmuutosta ole, kun kerta Trumputin sanoo niin.
Ja btw, en ole koleammista, esim.+20 asteen kesäsäistä tai sateesta, valittanut ikinä.Ap
Tänne on ainakin luvattu että enää vain viikon kestäisi nämä helteet ja siltikin olisi vielä 22-25 lämmintä.Toivon todella että se ennuste on oikeassa.
Minä taas olen ollut aktiivisesti ulkona suurimman osan lomasta, tänään vähän veltompi päivä enkä ole ulos jaksanut mutta silti tuntuu jotenkin hankalalta kun takaraivossa joku huutaa ettei tällasta päivää saisi sisällä lyhytessä haaskata.
Vierailija kirjoitti:
Ja btw, en ole koleammista, esim.+20 asteen kesäsäistä tai sateesta, valittanut ikinä.Ap
Olisiko se sitten reilua, että kaikki kesät olisivat viileitä ja sateisia, jotta sinun olisi hyvä olla? Kun toiset ihmiset kuitenkin tiettävästi nauttivat tästä kunnon lämmöstäkin edes kerran kymmenessä vuodessa..
Ei kesälomaa saa talvella pitää. Pakko todeta vaikka kys ehdotus oli muutenkin niin päätön, silkkaa kettuilua.
Ap
Se nyt vaan on niin kuin on. Minkäs sille mahtaa. Kesät vaihtelee, joskus on näin ja joskus niin kuin viime kesänä. Ei se siitä valittamalla ja tuskailemalla miksikään muutu.
Joo, mun loma meni syömiseen ja sohvalla telkkarin katsomiseen kun ei muuta voinut. Töissäkin on sentään ilmastointi
Minulle meni viime kesän lomat pilalle liian viileän sään takia :(