Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmat vähentyneet huomattavasti helteellä? Suomessa voidaan paremmin, kun on hyvä sää.

Vierailija
28.07.2018 |

Oletko huomannut saman?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mielenterveysongelmaiset jätetään hoitamatta, tai heidät jätetään kokonaan diagnosoimatta ei tarkoita sitä että mielenterveysongelmat olisivat vähentyneet.

Vierailija
22/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut saman?

En ole, tuo häiriintynyt naapuri on pikemminkin entistä pahemmin sekaisin helteellä kun se pönöttää yksinään kotonaan hikoilemassa.

Olen pahoillani, että huusin ja kiroilin eilen niin paljon helteen takia. On parempi huutaa paha olo ulos kun hajottaa kämppä tms.

Kannattaa mennä päivystykseen jos ei huutamatta selviä. Meteliä pitämällä laajennat sen pahan olon naapureillesi, onko se muka reilua?

Monen pahat traumat eli ahdistus laukeavat vihaisista äänistä, kolinoista jne. Yllättyisit jos tietäisit kuinka monen.

Kävin terapiassa sen vuoksi, että naapureiden tappelut laukaisivat lapsuudentraumojani. Minun käskettiin lopettaa tunteideni patoaminen ja kehotettiin riitelemään ja jopa käymään baarissa. Nyt olen monen vuoden terapian jälkeen huutanut yhtenä päivänä eli eilen, mutta baariin en ole vielä mennyt, enkä mene. Huudan jos siltä tuntuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle hellii tosiaan ja mt-ongelmanaapurin lauantaip*ska haisee parvekkeella. Viime vkonloppuna se lievempi erite. Ja on meillä kylpyhuoneetkin.

Vierailija
24/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli tappaa itsensä, joten en ole samaa mieltä aloituksen kanssa.

Vierailija
25/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle mt-ongelmat ovat ylpeyden aihe. Kenellä on vaikeinta ja paras lääkecocktail voittaa!

Vierailija
26/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helle tuntuu pitemmän päälle varsin kuluttavalta, sillä ei tarvitse tehdä mitään ihmeellistä mutta silti hikoilee vaikkapa vähän aikaa kaupungilla kävellessä. Tänään on onneksi ollut vähän viileämpi päivä, sillä aurinko on pilvessä, kuu on pimentynyt ja ulkona tuulee mukavasti. Sisälämpötila on laskenut +25 asteeseen ja ulkona on noin +21 astetta.

Pesin heti aamupäivästä kaksi koneellista pyykkiä ja imiroin asunnon, ja on muutenkin virkeämpi olo. Olen sen verran lämminverinen ihminen että minulle +20 astetta on riittävän lämmintä jotta viihdyn mukavasti shortseissa ja hihattomassa t-paidassa.  Tosin ehkä ihmiset ottavat helpommin kontaktia toisiinsa kuumalla säällä ja se tarjoaa loputtoman small talkin aiheen. Valkoihoisen lihaasyövän heteromiehen näkökulmasta on myös kiva katselle nuoria naisia keveissä kesäasuissaan ihan puhtaasti esteettisessä mielessä.

Toista meillä miehillä. Emme saa olla edes hihattomassa paidassa kun olemme sitten wt-juntteja. Kiitos vaan.

Vierailija
27/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvä sää" Onko tämä sun mielestä hyvä sää?

Vierailija
28/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vielä kestäis. Sen yli ja päivätolkulla on jo too much. Mutta pakkohan se on vaan kestää. Mä myös reenaan helteilläkin, koska olen vähän pakkomielteinen ja ehdoton muutenkin.

Vierailija
29/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap lesta? Ainakin ap on yhtä vähä-älyinen kuin lestat.

Vierailija
30/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää pitäis paikkaansa niin Miami ei olisi hourien ja huimausaineidenkäyttäjien mekka.

Vierailija
31/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä palstalaiset taitavat olla aikamoista sakkia, lähes kaikki työttömiä ja lähes kaikista on tehty lasu (tietysti aiheeton).

Vierailija
32/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helle tuntuu pitemmän päälle varsin kuluttavalta, sillä ei tarvitse tehdä mitään ihmeellistä mutta silti hikoilee vaikkapa vähän aikaa kaupungilla kävellessä. Tänään on onneksi ollut vähän viileämpi päivä, sillä aurinko on pilvessä, kuu on pimentynyt ja ulkona tuulee mukavasti. Sisälämpötila on laskenut +25 asteeseen ja ulkona on noin +21 astetta.

Pesin heti aamupäivästä kaksi koneellista pyykkiä ja imiroin asunnon, ja on muutenkin virkeämpi olo. Olen sen verran lämminverinen ihminen että minulle +20 astetta on riittävän lämmintä jotta viihdyn mukavasti shortseissa ja hihattomassa t-paidassa.  Tosin ehkä ihmiset ottavat helpommin kontaktia toisiinsa kuumalla säällä ja se tarjoaa loputtoman small talkin aiheen. Valkoihoisen lihaasyövän heteromiehen näkökulmasta on myös kiva katselle nuoria naisia keveissä kesäasuissaan ihan puhtaasti esteettisessä mielessä.

Toista meillä miehillä. Emme saa olla edes hihattomassa paidassa kun olemme sitten wt-juntteja. Kiitos vaan.

Et ole tosissasi, uskot jotain av-palstaa. Ei mene hyvin, ei.

Vierailija
33/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ikinä Poliisit-tv-sarjaa katsonut, niin siinähän on monesti toivottu viileää ja sateista viikonloppua, koska silloin tapellaan, sammutaan, ahdistutaan, ahdistellaan, varastellaan jne. vähemmän kuin "hyvillä" säillä. 

Vierailija
34/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmista kärsivät eivät jaksa hakea apua tässä helteessä.

Vierailija
35/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Itse kärsin ahdistuneisuudesta nyt helteen aikana. Psykologini on nyt kesälomalla, joten en voi mennä hänelle kertomaan ongelmastani.

Onneksi voit avautua täällä :)

Tämä palsta on öisin kiinni. Yöllä iskee pahin paniikki päälle, kun ei helteen takia saa nukuttua. - Eri

Sama täällä. Ei minua juurikaan päivällä ahdista, mutta yöllä, kun ei saa nukuttua, alkaa päässä pyöriä kaikenlaisia ajatuksia, ja tulee ahdistusta.

Vierailija
36/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmista kärsivät eivät jaksa hakea apua tässä helteessä.

Ei sitä apua ole saatavissakaan, koska ihmiset ovat kesälomalla.

Vierailija
37/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olisi, syy olisi varmaan lomat, ei helle.

Vierailija
38/38 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut saman?

Millä statistiikalla tämä on todettu. Aika lyhyt aikajaksokin. Onko mt potilaille tehty jokin kysely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi