Onko siskoja paikalla? Haluaako veljenne hengailla kanssanne?
Haluaisin olla enemmän kaveri veljeni kanssa, mutta hän taas haluaa hengailla vain jos mieheni tulee, ei minun kanssa pelkästään. Onko tämä yleistäkin vai olenko niin tylsää seuraa? Ihan aikuisia olemme.
Kommentit (17)
Mieheni hengailee sisarensa kanssa vain jos sisaren mies on myös paikalla. Normaalia mielestäni?
Me tavataan veljen kanssa melkein päivittäin. Ollaan läheisissä väleissä:)
Ei halua, ja hyvä niin. En voi sietää kyseistä kusipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni hengailee sisarensa kanssa vain jos sisaren mies on myös paikalla. Normaalia mielestäni?
Samoin meillä. Ihan hyvät välit heillä on, mutta silti mieheni ei esim. soita siskolleen, vaan laittaa minut soittamaan, jos on asiaa. Siskon miehen kanssa on kyllä yhteyksissä.
Me Hengaillaan paljon, vaikka välimatkaa on 120km ja toiseen 300km. Ollaan aina oltu läheisissä väleissä. Joskus siipat mukana,joskus ei. Ollaan varmaan toistemme läheisimmät ystävät. Siksi minulle on aina ihmeellistä, jos joku kertoo että ei ole jutellut sisaruksensa kanssa esim. Vuoteen.
Lisäksi meillä on whatsappryhmä, jossa jauhetaan lähes päivittäin.
N26
Kyllä haluaa. Tulee toki mainiosti toimeen miehenikin kanssa, mutta ihan keskenään broidin kanssa soitellaan, reissataan, hengaillaan. Mun veli se on, ei mieheni.
Ei todellakaan hengailla, tuskin tekemisissä muutenkaan ollaan.
T. Kolmen isoveljen sisko.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan hengailla, tuskin tekemisissä muutenkaan ollaan.
T. Kolmen isoveljen sisko.
Niin suomalaista.
Joo nähdää melkeinpä viikottain ja viestitellään lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin meillä. Ihan hyvät välit heillä on, mutta silti mieheni ei esim. soita siskolleen, vaan laittaa minut soittamaan, jos on asiaa. Siskon miehen kanssa on kyllä yhteyksissä.
Just näin meilläkin!
Vietetään viikonloput yhdessä, kun mökit on lähekkäin. Välit on todella hyvät, tosin me ollaan ainoat meidän suvun hengissä olevat, se on lähentänyt meitä entistä enemmän.
Eipä juuri, en ole nähnyt heitä vuosikausiin. Sopii mulle.
Mulla kun ei ole siskoja niin olen tyytyväinen että veljet pitää yhteyttä.
Tottakai. Tosin nähdään koko perheen voimin useinkin että ei tarvis ns. hengailla kaksitusten kunkin veljen kanssa.
T. Toinen kolmen veljen sisko
Hengaillaan silloin tällöin niin että molempien lapset ovat mukana, puolisoja ei.
Veljien kanssa on WhatsApp-ryhmä, jonne laitellaan viestejä päivittäin. Käydään usein myös esimerkiksi elokuvissa ja konserteissa yhdessä kun on samanlainen elokuva/musiikkimaku.
Se ihastunut mieheesi - etkö edes sen vertaa näe...