Lapsettomat sinkut,
kuinka usein syötte ruokapöydän ääressä? Huomasin, että vain aamiaisen syön ruokapöydällä, muuten sohvalla tai nojatuolissa. Tää ruokapöytäkin on aika uus ja mieluinen, mut jotenkin vain käpertyy mielummin johonkin pehmeään telkun ääreen... Harvoin tulee yksin syödessä vain syötyä eikä samalla lue tai katso jotain...
Kommentit (14)
Kotioloissa en koskaan. Aina tulee syötyä sohvapöydän ääressä, koska läppäri on siinä.
En ikinä. Ruokapöytä on olemassa vain sisustuksen takia :D
Minä syön sohvalla telkkaria katsellessa. Aamiaista en juuri syö tai sitten vetäisen jonkun jugurtin tms siinä jääkaapin vieressä.
Olen naimisissa, mutta lapseton ja ruokapöytää käytetään syömiseen harvoin.
Minäkin syön vain aamupalan pöydän ääressä, ja samalla yleensä meikkaan itseni. Muuten syön aina sohvalla, läppäri sylissä. Ja itseasiassa aamupalakin tulee viikonloppuisin syötyä sohvalla.
Aamupala arkisin pöydällä, vkloppuna partsilla. Muuten syönnit sohvalla...
Avioliitossa oleva lapseton. Olkkarissa syödään. Ruokapöydässä syödään juhlapyhinä.
Minulla on vain kirjoituspöytä. Ruokapöytä on 20 neliön yksiössä täyttä turhuutta.
Taitaa ruokailu pöydän ääressä olla vähentynyt myös perheissä. Vasta oli uutisissa juttu syömisen välipalaistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ruokailu pöydän ääressä olla vähentynyt myös perheissä. Vasta oli uutisissa juttu syömisen välipalaistumisesta.
Meidän perheessä syödään sohvalla (tai muualla) tosi harvoin, ja normaalisti on säännölliset ruoka-ajat.
En omista pöytää. Vietän kotonaoloaikani lähinnä sängyllä.
En omista ruokapöytää. Syön sängyssä.