Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies sanoi ettei halua olla tekemisissä kuin välttämättömissä, mutta teot ei vastaa sanoja

Vierailija
28.07.2018 |

On ilmoittanut ettei halua olla tekemisissä kuin välttämättömissä asioissa, eli hoitaa asiallisesti lasten asiat.

Olen huomannut kuitenkin seuraavaa:
Kun hyväksyn tämän ja alan elää omaa elämääni, hän alkaakin muistuttaa itsestään esimerkiksi siten, että käy tykkäämässä monista some-päivityksistäni. Joskus on myös halunnut yhtä äkkiä "jutella" ja pyydellä anteeksi. Mutta sitten taas jossain vaiheessa kun ajattelen, että ehkä asiat alkavat tästä suttaantua, niin etääntyy. Hänen käytös ja teot on siis kovassa ristiriidassa.

Mitä tänä on? Ja mitä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailee että saisiko sut koukkuunsa jos haluaisi.

Vierailija
2/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testailee että saisiko sut koukkuunsa jos haluaisi.

Tuskinpa. On jo uusi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, testailee ja roikottaa.

Vierailija
4/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse välimatkaa. Älä siis suostu juttelun jos ei ole ihan pakollista esim. lasten takia

Vierailija
5/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauhan takia.

Vierailija
6/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet enemmän tekemisissä jos hänellä on jo toinen nainen.

Vierailija
7/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sua lämmitellä jostain syystä. Jos vaikka tulee sellainen tilanne että voi tarvittaessa panna sinun kanssa.

Vierailija
8/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itse välimatkaa. Älä siis suostu juttelun jos ei ole ihan pakollista esim. lasten takia

Niin aion tehdäkin. Olen jo pahimmasta päässyt yli.

Vierailija
9/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti, testailee ja roikottaa.

Kertokaa lisää miten narsisti-ex käyttäytyy

Vierailija
10/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmoittanut ettei halua olla tekemisissä kuin välttämättömissä asioissa, eli hoitaa asiallisesti lasten asiat.

Olen huomannut kuitenkin seuraavaa:

Kun hyväksyn tämän ja alan elää omaa elämääni, hän alkaakin muistuttaa itsestään esimerkiksi siten, että käy tykkäämässä monista some-päivityksistäni. Joskus on myös halunnut yhtä äkkiä "jutella" ja pyydellä anteeksi. Mutta sitten taas jossain vaiheessa kun ajattelen, että ehkä asiat alkavat tästä suttaantua, niin etääntyy. Hänen käytös ja teot on siis kovassa ristiriidassa.

Mitä tänä on? Ja mitä mun pitäisi tehdä?

Ihan ensin laitat sen estoon somessa ja ilmoitat että lapsia koskeva yhteydenpito vain puhelimen välityksellä, muissa asioissa on turha olla yhteydessä. Kontrollinhalua tuo on eikä se vaan nyt enää käy.

Vierailija
11/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan estoon, mies alkaa syyllistää mua, että miksi teen niin lasteni isälle.

Mulla on vähän sellainen tilanne, että

mitä tahansa teen, aina teen väärinpäin.

Vierailija
12/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan estoon, mies alkaa syyllistää mua, että miksi teen niin lasteni isälle.

No sitten vain valitset sinulle sopivan toimintatavan korvaasi lotkauttamatta. Mies kitisköön itsekseen, ei se kauaa jaksa.

Vierailija
13/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on nyt vähän sellainen tilanne, että annat jonkun muun kontrolloida tekemisiäsi.

Joku naamakirja ei ole välttämätön yhteydenpidolle lapsianne koskevissa asioissa. Niistä voi mainiosti sopia puhelimessa tai sähköpostissa, jos on pidempi asialista.

Kun hoidat lapsianne koskevan tiedonkulun asiallisesti, et voi tehdä mitään väärin.

Vierailija
14/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vaan huomioimatta ne sometykkäykset ja muut keskustelunyritykset. Puhut vain lasten asioista ja korkeintaan säästä. Aina voit sanoa, nyt pitää mennä, haen lapset sit huomenna moi!

Vierailija
15/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tekemisissä oloa silti ole. Tarviiko tehdä mitään? Sinä olet hänen lapsien äiti, niin kai lasten äidin elämä kiinnostaa vähän.

Sitten jos aiheuttaa riitaa yms.

Vierailija
16/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex joka oli narsisti ja jätti mut toisen naisen takia. Kyttäsi mun menemisiä ( somea ei vielä ollut) kuuli että lähden festareille, ai lähet sinne miehiä iskemään oli kommentti, kun rupesin seurustelemaan niin kiukutteli mulle lapsen asioista ja kaikest turhanpäiväsestä.

Sun ex haluaa edelleen kontrolloida sua, sille ei kuulu pätkääkään sun elämä, sun täytyy pistää se pihalle somesta ja muutenkin. Puhut sille vaan ja ainoostaan lapsista. Se vituttaa sitä koska narsisti haluaa kontrolloida kaikkia mutta älä anna periks. Et lähde riitelyyn ja syyttelyyn mukaan vaan kylmän asiallisesti sanot että sun asiat ei sille kuulu ja kerrot kyllä kaiken mikä liittyy lapsiin

Vierailija
17/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se niinkin olla, että on alkanut ajatella, että olit sittenkin parempi, kuin nykyinen uusi tyttöystävä.

Ehkä haluaisi saada suhteen kanssasi toimimaan uudelleen.

Ei ne uudet suhteet ole välttämättä hyviä.  On vain niin nöyryyttävää tunnustaa virheitään ja tehdä parannusta.

Uudessa suhteessa tuntunee aluksi taivaalliselta, seksikin on uskomattoman hyvää.   Sitten koittaa arki ja uusi "rakas" onkin vaikea, jopa sairas, pirullinen.  Tietoisuus, että lapset itkevät vanhempaansa, ihmissuhteet ovat kärsineet(isovanhemmat).  Masennus valtaa ihmisen, toivottomuus, on pakko alistua.

Vierailija
19/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta on jo uusi nainen niin se ei ole ollutkaan niin hohdokas kun on luullut. Yrittää saada sinut lämpeämään että voi jättää uuden ja tulla takaisin sinun luokse.

Vierailija
20/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreääruohoa kirjoitti:

Voihan se niinkin olla, että on alkanut ajatella, että olit sittenkin parempi, kuin nykyinen uusi tyttöystävä.

Ehkä haluaisi saada suhteen kanssasi toimimaan uudelleen.

Ei ne uudet suhteet ole välttämättä hyviä.  On vain niin nöyryyttävää tunnustaa virheitään ja tehdä parannusta.

Uudessa suhteessa tuntunee aluksi taivaalliselta, seksikin on uskomattoman hyvää.   Sitten koittaa arki ja uusi "rakas" onkin vaikea, jopa sairas, pirullinen.  Tietoisuus, että lapset itkevät vanhempaansa, ihmissuhteet ovat kärsineet(isovanhemmat).  Masennus valtaa ihmisen, toivottomuus, on pakko alistua.

Ja missään tapauksessa ei tule ottaa takaisin. Muissa hu@rannut saasta ja nyt itkettää - tämä käytös kyllä toistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi