Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuin palkankorotuksesta esimiehelle

Vierailija
28.07.2018 |

Puhuin pomolle tarpeesta tarkastella palkan tasoa. Sanoin että olen tyytyväinen työhöni ja työkavereihin. Siihen en ole tyytyväinen ettei palkkaa ole kertaakaan tarkasteltu. Onko se linjassa osaamiseni ja tekemiseni kanssa? Olen osastoni vanhin työntekijä vaikka olen ollut vasta kuusi vuotta siellä. En ole varma ovatko pois lähteneet työkaverit vääntäneet palkasta ennen eroamisiaan. Sanoin että olen etsinyt muita paikkoja ja lähden jos saan jossain 20% enemmän. Esimiehellä loksahti leuka auki kun avauduin. Tiedän osastoni olevan kohtalaisessa pinteessä mikäli lähden. Olen ainoa jolla on tiettyä osaamista. En edes pysty opettamaan muita sillä niihin liittyviä töitä on liian harvoin. Asiakas kuitenkin edellyttää että ne työt hoidetaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä puhun palkasta joka vuosi. Yleensä tulee korjausta vähän yli sen "liittokorotuksen". tiedän kyllä että pomolla ei hirvesti ole noita rahoja palkankorotuksiin jaella mutta silti olen niistä päässyt osani ottamaan.

Vierailija
2/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kirjoittaa ohjeet kuinka ne tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä puhun palkasta joka vuosi. Yleensä tulee korjausta vähän yli sen "liittokorotuksen". tiedän kyllä että pomolla ei hirvesti ole noita rahoja palkankorotuksiin jaella mutta silti olen niistä päässyt osani ottamaan.

Meillä on myös muka rahat tiukilla. Niin ne ovat kuitenkin olleet joka vuosi että ei oikeasti vakuuta. Oikeasti tuloksemme olisi parempi mikäli uskaltaisimme investoida. Jos esimieheni ei onnistu vakuuttamaan toimitusjohtajaa palkankorotuksen tarpeellisuudesta niin palkka ei nouse. Tavoitteeni on laittaa painetta esimiehelle. Toimitusjohtajan paineistaminen onkin vaikeampi rasti.

Ap.

Vierailija
4/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule edes TES-korotuksia.Sen sijaan omistajat nauttivat peiteltyä osinkoa.

Vierailija
5/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kymmeneen vuoteen palkkaa tarkistettu. Perus korotukset tulee, mutta vastaavasti firma pienentää kaikkia mahdollisia korvauksia ja etuuksia henkilöstölle. Verokikkailu on kyllä hoidettu kunnolla, jotta rahat saadaan lypsettuä firmasta ulos ennen veroja. Ja kun ei ole muka tulojakaan, ei ole bonuksiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi