Viime yönä heräsin hengenahdistukseen kuumuudessa. Nukuin 3 h.
Nyt koko kehoa särkee. Johtuikohan hengenahdistus kuumuudesta vai ilmankosteyudesta? Meinasin soittaa häkeen. Miten saa ilmankosteutta alemmas? Nyt alkaa pelottaa toden teolla, että menehdyn. Olen nuori, hoikka ja hyväkuntoinen.
Kommentit (6)
Mä en ole nukkunut viime yönä yhtään. Sama juttu oli tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Syynä kuumuus kotona. Täällä ei saa viilennystä mitenkään. Alkaa vähitellen mennä hermot ja kyllä tämä nukkumattomuus fysiikan päälekin alkaa jo käydä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole nukkunut viime yönä yhtään. Sama juttu oli tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Syynä kuumuus kotona. Täällä ei saa viilennystä mitenkään. Alkaa vähitellen mennä hermot ja kyllä tämä nukkumattomuus fysiikan päälekin alkaa jo käydä.
Sama juttu. 4-5 tuntia on aivan maksimi mitä nukkuu. Siihen kun lisätään vielä työ, joka on fyysisesti raskasta työtä ulkona. ."Jännä" nähdä kauanko tätä yhtälöä kestää. ..
Jumala, suo minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa;
rohkeutta muuttaa, mitkä voin
ja viisautta erottaa nämä toisistaan.
Kannattaa myös muistaa ratkaisukeskeisyyden keskeinen periaate: Se, mihin kiinnität huomiota, kasvaa. Eli mitä enemmän kiinnität huomiota helteeseen, sitä enemmän se hallitsee ajatusmaailmaasi ja sitä kautta myös kehoasi.
Kannattaa mennä päivystykseen. Ei ole normaalia.