Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä on laajan tuttavaverkoston ylläpitämisestä?

Vierailija
27.07.2018 |

Oletko kokenut laajan tuttavaverkoston hyödylliseksi? Miten ylläpidät välejä tuttaviisi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on jälkellä yks paras kaveri josta haluan vielä joskus eroon.

Vierailija
2/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tuntea paremmuudentunnetta Facebookissa suurella ystävälistalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tuo iloa ja onnellisuutta. Ja ystävät ovat vielä tietenkin erikseen.

Vierailija
4/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain duunipaikan kaverin kautta.

Vierailija
5/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin tuo iloa ja onnellisuutta. Ja ystävät ovat vielä tietenkin erikseen.

Millä tavalla? Mitä kaikkea teet tuttaviesi kanssa?

Vierailija
6/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavia? Mitä ne on? Ei, älkää kertoko, jotain syöpäkasvaimia varmaan.

Vierailija
7/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin hyöty on se että saan nauttia heidän seurastaan ja olla osa heidän elämiään ja he minun. En solmi ihmissuhteita ajatellen "hyötyväni" kenestäkään. Solmin ihmissuhteita sen mukaan kenen seurassa viihdyn ja kenestä pidän. Pidän ihmisten seurassa olemisesta, höpöttelystä ja muiden kuulumisten kuulemisesta. Jos on kovin introvertti ihminen niin suuri tuttavapiiri tuskin tuo paljoa lisäarvoa elämään.

Vierailija
8/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin työllistyminen helpottuu valtavasti, koska suuri osa työpaikoista menee suhteilla.

Vierailija
9/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin hyöty on se että saan nauttia heidän seurastaan ja olla osa heidän elämiään ja he minun. En solmi ihmissuhteita ajatellen "hyötyväni" kenestäkään. Solmin ihmissuhteita sen mukaan kenen seurassa viihdyn ja kenestä pidän. Pidän ihmisten seurassa olemisesta, höpöttelystä ja muiden kuulumisten kuulemisesta. Jos on kovin introvertti ihminen niin suuri tuttavapiiri tuskin tuo paljoa lisäarvoa elämään.

Kuinka kiinteästi pidät yhteyttä tuttaviisi? Millä tavoin?

Vierailija
10/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB.n kautta ylläpidän. Verkostoista on hyötyä, kun etsii uutta työpaikkaa, hyvää ravintolaa tietystä kaupungista, vinkkejä matkalle, hoitajaa lemmikille, yhteistyökumppania johonkin hankkeeseen, uusia kontakteja johonkin asiaan liittyen ja miljoonassa muussa asiassa.

Vierailija
11/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haalitte ison listan ihmisiä, mietittekö koskaan mikä on todellinen luonne kaiken takana? Tai onko henkilö avarakatseinen vai ahdasmielinen. Auttaisiko hän sinua hädässä, sinun toivomallasi tavalla vai jäisitkö oman onnesi nojaan jos läheisiä ei olisi tms.

Vierailija
12/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB.n kautta ylläpidän. Verkostoista on hyötyä, kun etsii uutta työpaikkaa, hyvää ravintolaa tietystä kaupungista, vinkkejä matkalle, hoitajaa lemmikille, yhteistyökumppania johonkin hankkeeseen, uusia kontakteja johonkin asiaan liittyen ja miljoonassa muussa asiassa.

Kuulostaa siltä, että osaat hyödyntää sosiaalista mediaa todella monipuolisesti.

Vierailija
13/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo oikeasti noin "täydellistä"? Mitä jos et pidä henkilöstä muuten tai et uskalla kirjoittaa fb seinälle kuin tarkkaan harkittuja lauseita, ja sun pitää päivittää melko usein?

Vierailija
14/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalismin idea on käyttää hyväksi toisia. Mikäli haluat edetä, tulee sinulla olla isot verkostot. Mikäli olet tyytyväinen muutenkin, niin täysin turhaa. Etenkin jos olet introvertti.

Vierailija
15/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on kirjoitti:

Kun haalitte ison listan ihmisiä, mietittekö koskaan mikä on todellinen luonne kaiken takana? Tai onko henkilö avarakatseinen vai ahdasmielinen. Auttaisiko hän sinua hädässä, sinun toivomallasi tavalla vai jäisitkö oman onnesi nojaan jos läheisiä ei olisi tms.

Harvempi kai viitsii tuttavien takia matkustaa esimerkiksi toiseen kaupunkiin tai maahan auttamaan.

Vierailija
16/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapitalismin idea on käyttää hyväksi toisia. Mikäli haluat edetä, tulee sinulla olla isot verkostot. Mikäli olet tyytyväinen muutenkin, niin täysin turhaa. Etenkin jos olet introvertti.

En tiedä tarkalleen mitä oikein haluan. Olen kuitenkin alkanut harkita FB:n käytön lopettamista. En koe olevani riittävän kiinnostunut seuraamaan kovin monien ihmisten elämää. Omankin kanssa on riittävästi tekemistä.

Vierailija
17/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin rehellisyys ja inhimillisyys on kaikki kaikessa.

Vierailija
18/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin rehellisyys ja inhimillisyys on kaikki kaikessa.

Ihan sellaisiakin ihmisiä lakimiehiä tuossa että jotka laittanut poliisejakin vankilaan.

Vierailija
19/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri, jolla on ollut todella laaja tuttava-, kaveri- ja ystäväpiiri. Minä olen ollut hälle jämäkaveri, jota nähdään kerran vuodessa 15 min, kun kaikilla muilla on menoa. Kaverin sairastuttua hän jäi todella yksin. Oikeasti tuntui pahalta nähdä se. Joko ihmiset ovat julmia tai tuttava/kaveripiirit ovat suunnilleen yhtä arvokkaita kuin satunnaiset yhdenillan läpänheittokaverit baarissa.

Itselläni on vain harvoja, hyviä ystäviä, joiden apuun voi aina luottaa. Vastavuoroisesti tietenkin. Missään tuttavapiirissä en jaksaisi pintaliitää.

Vierailija
20/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koko verkosto työllistää sinua jatkuvilla pyynnöillä hoitaa lemmikkiä tai lasta, vinkkejä ravintoloista ja miljoonasta muusta asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme