Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykynuoriso?

Vierailija
27.07.2018 |

Mitä mieltä olette nykynuorisosta? Mitä asioita ette ymmärrä heissä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä kiire niillä on kasvaa. Jotkut 14-vuotiaat yrittää näyttää parikymppisiltä.

Vierailija
2/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso on tärviöllä. Ja niin on ollut aina, vuosituhannesta toiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei he ymmärrä itsekään enää mitä puhuvat. Muistan kattoneen erään nokialla työskennelleen heebon haastattelun joka kerto siirä että aina miltein töihin tullessa aina piti opetella jotakin uutta.

Vierailija
4/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen yleensäkin.

Vierailija
5/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei he ymmärrä itsekään enää mitä puhuvat. Muistan kattoneen erään nokialla työskennelleen heebon haastattelun joka kerto siirä että aina miltein töihin tullessa aina piti opetella jotakin uutta.

Ja se oli hirveä määrä tietoa mitä sinne päähän ladottiin.

Vierailija
6/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nykynuoriso on uutta. Menneinä vuosikymmeninä ei ollut puhelimia, jotka tärvelevät nuoret. Ja sitten kun ne teinitytöt meikkaavat ja haluavat niitä brasilian pyllynkohotuksia. Töitä ei haluta tehdä, mutta raha kelpaa.

Vierailija
7/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä nuorien kanssa. Upeita tyyppejä; joitain pitää vielä ohjata oikeaan suuntaan kasvussa. Tosi monimuotoista väkeä ja ehkä työn puolesta tulee tavattua niitä, joilla on tosi vaikeaa. Ei tää ole helppo maailma mihin he kasvavat.

Vierailija
8/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuorisosta tulee lähinnä mieleen ajatuksia joita minun sukupolveni herätti vanhemmassa väestössä, sen perusteella voisin sanoa että kehitys ei ole mennyt hyvään suuntaan :D Itse kyl ranttaan mielummin nykyaikaa kun tietämättömien nuorten (tai yleisesti ihmisten) nykytilaa.

Vierailija
9/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä nuorien kanssa. Upeita tyyppejä; joitain pitää vielä ohjata oikeaan suuntaan kasvussa. Tosi monimuotoista väkeä ja ehkä työn puolesta tulee tavattua niitä, joilla on tosi vaikeaa. Ei tää ole helppo maailma mihin he kasvavat.

Miten näitä nykyään mihinkään ohjaa, kun mitään ei saa tehdä asioihin puuttumiseksi, vähän niinkuin se mäkihyppytornista pudonnut nuorukainen.... Vika ei ole ikinä nuoressa, tällä asenteella eteenpäin, voi olla loistava tulevaisuus tiedossa...🤯

Vierailija
10/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/13 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että jotain töitä sulle löytyi. Tuo "nuorien" kanssa nimittäin häiritsee hyvin paljon.

Vierailija
12/13 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä kiire niillä on kasvaa. Jotkut 14-vuotiaat yrittää näyttää parikymppisiltä.

Onko tämä muka joku nykynuorison erityispiirre? Ihan samaa on varmasti ollut iät ja ajat, jo silloin 80-90-lukujen vaihteessa kun itse olin teini.

Vierailija
13/13 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, mistä on tullut pilvin pimein niitä yli 9 keskiarvon nuoria. Omaan kouluaikaani oli harvinaista, jos jollain oli keskiarvo yli 9, ja 9,3 pidettiin jo todella korkeana. Nyt tuntuu, että 9 ja 9,5 välissä on todella monen nuoren keskiarvo ja monella ylikin. 9,7 - 10 keskiarvokaan ei ole harvinainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi