Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako nenäleikkaus tässä tilanteessa?

Vierailija
27.07.2018 |

Muuten kasvoni ovat aika jees mutta nenäni... se pirulainen on häirinnyt mua ala-asteelta saakka. Nenä ei ole iso mutta kyömyä ja kuhmua löyty. Mulla on syvät silmät ja tämä sivuprofiilin nenän kyömy korostaa sitä entisestään.

Rahaa olen kans säästänyt ja suomessa ottaisin.

Asia häiritsee minua. Koen itseni rumaksi tämän nenän vuoksi. Kaikissa kuvissa huomioni aina kiinnittyy nenääni.

Menisitkö veitsen alle vai et?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menisin! Mutta onneksi itsellä on söpö nykerönenä vielä 45v iässäkin :)

Vierailija
2/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis. Opettele katsomaan kokonaisuutta, äläkä yhtä yksityiskohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkuin Salkkareitten Heidillä? Älä leikkaa, se on sun nenä ja varmasti sopii kun nenä päähän 😉

Vierailija
4/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennäkin. Riskit pitää huomioida, mutta jos itse kokee, että leikkaus on riskinoton arvoinen, niin mikä ettei. Jos Katri Helena on selvinnyt 50 vuotta sitten nenäleikkauksesta, niin etköhän sinäkin selviä, kun terveydenhuolto on kehittynyt. Mene leikkaukseen vasta talvella, niin aurinkoa ei tarvitse varoa.

Vierailija
5/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itserakkaita ihmisiä kiinnostaa muiden nenät. Eli mieti nyt vaan miksi olet moiseen leikkiin ryhtymässä, jos pelkästä kauneussyystä niin jättäisin menemättä.

6/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkaus kannattaa aina! Itselläni on kunnon ruutisarvi, ja olen myös harkinnut leikkausta. Häiritsee se, kun kanssaihmisten huomio kiinnittyy vain ja ainoastaan tähän klyyvariin. Toisaalta jollain perverssillä tavalla nautin tästä huomiosta.

Katotaan nyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi