Miten joillain ihmisillä on niin huono kunto että hikoilevat pelkästä kävelystä näillä keleillä
Luulisi että tuossa kohtaa tajuaisi aloittaa kuntoilun, kun paita selästä märkänä kävelevät kaupungilla!
Kommentit (24)
Sillä ole kunnon kanssa mitään tekemistä. Toiset hikoilee luonnostaan enemmän.
No en kyllä tiedä. Mulla on niin huono kunto että hikoan pelkästä sohvalla makoilusta.
Kerro lisää kun tiedät aiheesta hikoilun suhde kuntoon.
Uskotko että äsken otin päikkärit ja heräsin siihen kun hiki valui pitkin selkää?! Laiskuuden huippu!
Ei ole aloittaja mikään ruudinkeksijä.
Musta erittyy keltaista kuona-hikeä paitaan, esittelen sitä kaupungilla..
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuossa kohtaa tajuaisi aloittaa kuntoilun, kun paita selästä märkänä kävelevät kaupungilla!
Suositteletko että sen kuntoilun aloittaisi nyt heti vai vasta hellekauden jälkeen? Muita suosituksia?
Eihän hikoilu mikään huonon kunnon merkki ole, vaan hyvän aineenvaihdunnan.
Mä hikoilen näillä helteillä ihan paikalla ollessani enkä varmasti ole ainoa
Mitäs ehdotat niille jotka eivät ikinä hikoile? Liikuntaa vai liikkumattomuutta :)
Ominaisuus, joka voi tulla perimänä.
Minä olen vanha ja paksu, mutta en hikoile.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aloittaja mikään ruudinkeksijä.
Mulle tuli taas hauska provo mieleen ensimmäisenä.. :)
"Hiki laiskan syödessä" on sananlasku, joka on mun kohdallani tänä kesänä toteutunut monta kertaa...😂
Mä hikoilen pelkästään olemalla.
Hikoilu ei muuten kerto huonosta kunnosta, vaan se on elimistön jäähdytysmekanismi.
Täytyy olla sairas tavalla tai toisella, jos ei hikoile kävelemisestä nyt.
Olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen, niin kyllä hikoilen. En toki selkä märkänä, mutta ihan ehdottamsti täyttää hikoilun kriteerit olotilani.
Mites nuo meidän paljon liikkuvat ja energiset 5- ja 4-vuotiaat pojat, jotka hikoilee päänsä märäksi jo 5 minuuttia haalean suihkun jälkeen ja ovat hikoilleet paljon vauvasta asti jos on yhtään kuuma?
Ap, oletko ajatellut, että on niinkin huonokuntoisia tai -vointisia ihmisiä,etteivät he pysty edes kävelemään.... Maailma on ja kaikkea täällä on , simple as that....
Mä hikoilen pelkästä hengittämisestä.