Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle huomautettu painostasi?

Vierailija
27.07.2018 |

Oliko siihen mielestäsi syytä, minkä painoinen olit? Oliko tämä huomauttelija vanhempasi tai kaverisi vai puolisosi, vai ihan ventovieras?

Minulle on mieheni sanonut, että olen lihava. Olen 168 cm ja 63 kg. Kukaan vieras ei ole sen sijaan ikinä kommentoinut painoani mitenkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni huomautti painostani aikoinaan sanomalla, että hän ei pysty enää kiihottumaan kehostani, koska olen liian lihava. Olen 165 cm pitkä ja painoin silloin 58 kg. Hän kun ei kuulemma tykkää yleensäkään muodokkaista naisista vaan sporttisista. Minä totesin siihen että minä taidan sitten vaan olla väärä nainen, koska 50-kiloisenakin oli G-kupin tissit...

Aika pian mies löysikin itselleen nuoremman ja hoikemman naisen. Suretti kyllä, kun lapsikin oli kuvioissa, mutta lopulta olen ollut onnellisempi ilman miestä, joka muutenkin sai itsetuntoni ihan surkeaksi kritiikillään. Ei läski meinaan ollut ainoa mistä vuosien varrella valitti. Muun muassa hampaani täytyisi laittaa uusiksi (ei niissä oikeasti ole mitään ihmeempää vikaa, muuta kuin että ei ole Hollywood-valkoiset), minun pitäisi aina käyttää korkokenkiä kävelylenkilläkin koska olen koomisen lyhyt, tissini ovat hassun muotoiset joten pitäisi ottaa silikonit, minun ei pidä ikinä mennä julkiselle paikalle ilman meikkiä ettei hän joudu häpeään kun joku näkee kuinka ruma oikeasti olen.

Vierailija
2/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kokkina eräässä lounaspaikassa ja asiakkaat valittivat painostani.

Painoin silloin noin 45 kg - pituutta on 162 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttiin läskiksi teininä. Olin 60 kiloa ja 175cm. Haukkuja itse oli isompi ja luultavasti jotain mielenterveysongelmia, mutta itselläni tuo loi jonkinlaista syömisongelmaa..

Vierailija
4/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuorena sain kuulla aina painostani. Erityisesti terveydenhoitajan tarkastukset olivat ahdistavia, kun olin niin ruipelo.

Olin 16-vuotiaana 166 cm ja 45 kg. Nykyään painoa on jo 20 kg enemmän.

Vierailija
5/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin akka haukkui rumaksi kun olin kuulemma liian laiha puoli vuotta esikoisen synnytyksen jälkeen. Olin n. 54kg, 178 cm. Laiha juu, mutta mitä se sille kuului?!

Vierailija
6/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aiheesta ja asiallisesti. Terveyssyistä.