Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saamaton mies

Vierailija
27.07.2018 |

Onko kellään muulla ongelmaa?Olen raskaana ja meidän tulisi pian ostaa asunto, koska emme mahdu nykyiseen!

Mies mm.ei saa itseään niskasta kiinni, että voisi tehdä netissä asuntolainahakemuksen. Suivaannuin niin että soitin eri pankkeihin ja miehen vierellä juttelin samalla kun mies (32v)pelasi tietokonepeliä juttelin miehen puolesta. Kun virkailija kysyi miestä puhelimeen,mies oli hyvin vaivaantunut kun hänen peliä sotkettiin. Saivat sovittua puhelinajan, vaivalloisesti,mies oli vastahankaan ja jotenkin epäluuloinen virkailijaa kohtaan, ja mies ei saanut tehtyä lainahakemusta ennen puhelinaikaa eikä vastattua puhelimeen kun puhelinaika oli. Mitähän pankissa kirjaavat sinne meidän kohdalle? Myöntävätkö meille lainaakaan, virkailija aisti varmasti ettei mies halua liikauttaa evääkään asian suhteen eikä pidä sovittuja aikoja!

Mies on siis sanonut minulle itse ja on sitä mieltä, että asunto ostetaan, mutta ei tee mitään sen eteen. Minäkään en yksin voi hakea lainaa, vaikka töissä vielä käynkin.

Mies muutenkin aina puhuu ja puhuu mutta ei saa tehtyä asioita. Oli kovasti lähdössä mustikkaan mutta ei saanut itseään mustikkaan. Ämpärit osti, niinkuin monet impulssiostot on tehnyt eri asioiden suhteen. Ei vaan saa loppuun.

En voi sanoa, että itsekään olen siistein ihminen, mutta ennen minun keittiössäni ei ole homeisia astioita ollut. Nyt niitä on jokapäivä. Olen luovuttanut enkä raskaana ollessa välillä pysty edes menemään keittiöön sen hajun takia tai tiskaamaan, kun oksennus lentää.

Minua pelottaa suuresti että jos ja kun lapsi syntyy, saamattomuus jatkuu ja jatkuu.

Mies ei ota vastuulleen yhtään autoa, on täysin 100% minun vastuulla meneekö auto huoltoon vai ei tai jos siinä on vika, viedäänkö se korjaamolle. Miehen päässä nämä asiat ei pysy vaikka ne liimaisi. Ei kiinnosta.

Auttakaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi päätetty hankkia?

Vierailija
2/5 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa  miehesi aika ADHD tapaukselta, pistä tutkittavaksi ja jos saa lääkityksen ni alkaa asiat hoituun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas päätit sitten hommata muksun ja uuden asunnon.

Muistitko kysyä miehesi mielipidettä, vai päätitkö molempien puolesta?

Vierailija
4/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko harkinneet eroa?

Vierailija
5/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää puhua.