Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä semmoisia silmäilymiehiä elämässä?

Vierailija
27.07.2018 |

Mulla on työmatkabussissa yks sellainen joka on aina jotenkin kovasti vaivaantuneen oloinen vaikken mitään ole edes yrittänyt :o Joskus olen kyllä änkenyt kiusallani viereenkin istumaan mutta mitään en ole puhunut tms. Tänään huomasin yhden toisenkin usein samassa vuorossa kulkevan yrittävän katsekontaktia.

Työpaikalla on myös yksi vartija tällainen samanlainen, katselee aina paljon pidempään tosin kuin muut kollegansa.

Mitähän miettivät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäilen yhtä miestä kyllä, on jatkunut jo pitkään.

N48

Vierailija
2/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko miehiä, joita on mukava katsella?

Kyllä mullakin on pari eye-candy-miestä. Mitään lähestymistä en ikinä aio tehdä, kunhan katselen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko miehiä, joita on mukava katsella?

Kyllä mullakin on pari eye-candy-miestä. Mitään lähestymistä en ikinä aio tehdä, kunhan katselen.

En tarkoita sitä että minä katselen vaan että he katselevat.

Vierailija
4/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. On ollut. Tosin nykyään vähemmän kun ikääkin 40 plus. Piristävät arkea kummasti :)

Vierailija
5/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa sattuisikin silmään joku piristävä poikkeus.

Jollain tavalla pitäisi olla persoonallisen näköinen.

Myönteisellä tavalla.

Vierailija
6/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pöndella ei voi silmäillä ketään kun omalla autolla jurnuttaa töihin missä on vain miehiä.

Lounasruokalassa on töissä todella kaunis ja hyvä vartaloinen nainen, samoin lähikaupassa on käsittämättömän kaunis nainen mikä ei edes meikkaa, punertavat hiukset huolettomasti miten sattuu, kaunis hymy mikä lähtee silmistä, hyvät hampaat, hoikka runko, mutta olen palstalta oppinut että tälläisen vanhan äijän on turha silmäillä naisia, pervoa, ahdistelua, ällöttävää joten silmäilen näitä hyvin varovasti kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi