Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensirakkaus päättyi rumalla tavalla

Vierailija
27.07.2018 |

Sain viime viikolla tietää, että rakastamani mies, ensirakkauteni on pettänyt minua toisen naisen kanssa pidemmän aikaa. Mies oli toisella paikkakunnalla rakennustöissä muutaman kuukauden ja olimme työviikot erossa, maanantaista perjantaihin, viikonlopuiksi mies tuli kotiin. Viime maanantaina mies sai kerrottua, juuri alkaneen kesälomansa kunniaksi, että hän on tavannut siellä toisella paikkakunnalla työporukan iltamenoissa ihanan naisen, jonka kanssa aikoo viettää kesäloman ja lomansa aikana järjestää asiat niin, että voi muuttaa pois yhteisestä kodistamme, tämän naisen luo. Olen aivan palasina, en ollut osannut aavistaa yhtään mitään, mikään miehen käytöksessä ei muuttunut, seksiäkin oli ihan samalla tavalla = paljon ja hyvää kuin ennenkin. Loukattu, hylätty, nöyryytetty olo.

Mies ei osaa kertoa mitään syytä miksi hän toimi näin. Mikä oli suhteessamme pielessä. Mikä on minussa vikana. Mikä on hänessä vikana. Mikä siinä toisessa naisessa on niin ihanaa tai parempaa. Miksi piti pettää. Olin kuvitellut, että menemme ensi kesänä naimisiin ja pitkäaikainen haaveemme yhteisistä lapsista ja hyvästä elämästä voisi toteutua. Nyt se kaikki on mennyttä, palasina, rikki. Mies ei tunnu välittävän mistään, kehtasi jopa hehkuttaa uutta onneaan ja vahingossa lipsautti, että uusi nainen saattaa olla raskaana, kun "kävi yksi juttu". Rivien välistä siis joudun pakkokuuntelemaan kuinka upeaa seksiäkin on ollut, kaiken muun lisäksi. Ja siis oikeastiko ovat ehkä saamassa lapsen? Lapsen, joka meidän piti saada yhdessä? Mä en selviä tästä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviä kyllä!! Aivan varmasti vaikka nyt sattuukin.

Vierailija
2/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut :(

Säälittää myös se toinen nainen, mieshän on pettänyt teitä molempia.

En kerta kaikkiaan ymmärrä kyseisenkaltaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauden oppitunti numero yksi

Vierailija
4/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vain ole huono provo? 5/5

Vierailija
5/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olipa rankka lukea, vaikea uskoa että tämmöistä tapahtuu, ihan melkein epäilen provoksi ja mä en KOSKAAN epäile mitään alotuksia provoiksi.

Vierailija
6/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä uusi ihana nainen kokee vielä saman kohtalon ihan varmasti. Ole onnellinen, että pääsit eroon ennen kuin ehditte naimisiin tai ehti tulla lapsia.

Vierailija
7/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt tuntuu kamalalta ja siltä, että matto vedetään koko elämältä, niin asiasta on mahdollisuus selviytyä. Hyvää asiassa on, että pääsit eroon petturista ja miehestä, joka ei arvosta sinua. Kukaan ei ansaitse sellaista. On myös hyvä ettei lapsia ole kuvioissa, joten niiden kautta ei tarvitse pitää yhteyttä. Katkaise välit kokonaan tuohon mieheen, niin ei tarvitse kuunnella hehkutuksia. Pääset näin huomattavasti nopeammin miehestä yli ja jatkamaan omaa elämääsi. Toimii myös niin, että mies alkaa katua tekosiaan nopeammin ja tulee ehkä jopa katumapäälle, toki sinä päätät siinä vaiheessa teetkö miehellä enää mitään. Joten, sure rauhassa, ja kun aika koittaa, jatka elämääsi. Voimia!

Vierailija
8/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että pääset eroon noin pskasta jätkästä. Ja ole vielä onnellisempi siitä, että teillä ei ole lapsia, joiden takia joutuisit olemaan tekemisissä hänen kanssaan jatkossa.

uskollinen m39

Vierailija
9/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää neuvoa toista ilahtumaan siitä, että mies oli paska ja ap sai sen tietää.

Vierailija
10/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen muuttuu ajan myötä ja niin voi muuttua myös rakkauden kohde. Ihan normaalia. 

Vierailija
11/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi vuosia sitten vähän samalla tavalla. Oltiin kuusi vuotta yhdessä ja odottelin jo häitä ja yhteisiä lapsia. Molemmilla työpaikka, yhteinen asunto. Mies löysi myös ihanan naisen ja lähti sille tielleen. Puoli vuotta myöhemmin meni naimisiin tämän uuden kanssa ja saivat pojan noin yhdeksän kuukauden päästä...

Tämä uusi nainen oli kaunis ja rikasta sukua. Vieläkin ovat yhdessä, kolme kaunista lasta. Mies sai hyvän uuden työpaikan tämän naisen perheen yrityksestä, ovat varakkaita ja matkustelevat paljon.

Minäkin löysin uuden miehen aikanaan, sain kaksi poikaa ja olen onnellinen. Entisen miehen kanssa ei edes moikata kun vastaan tullaan.

Vierailija
12/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisi olla vaikka provo, mutta tätähän nyt tapahtuu melkein kaikille jossain elämän vaiheessa. Miehiä saa uusia, ja häät nyt on yleensä yhtä helvettiä.

t. Mies joka alkaa jo unohtaa menneisyyttä.

Vierailija
13/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Vierailija
14/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille ihanille viesteistä. Tämä ei ole provo, voi kun olisikin. Tällaista tuskaa en ole kokenut ikinä, kaikki hyvä romahti hetkessä. Miten voi sammuttaa rakkauden ja unohtaa kaiken sen hyvän, jota meillä oli? Pitäisi pystyä jatkamaan eteenpäin, tiedän. Ja ymmärrän tietenkin, järjellä ajatellen, että mies on toiminut ihan hirveällä tavalla enkä usko, että pystyisin antamaan anteeksi, unohtamaan ja luottamaan, joten kyllähän tämä meidän tarina on lopussa. Mutta ne tunteet...

Ja tosiaan, jos jostakin voin olla helpottunut niin siitä, että lapsia emme ehtineet saada. Mieluummin kärsin tämän tuskan läpi yksin kuin yrittäisin selittää lapselle/lapsille miksi isi teki näin, miksi isi lähtee pois, minne isi muuttaa. Aikuisenakaan ei käsityskyky riitä.

AP

Vierailija
15/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti uuden rakkaan, kun olet hetken surrut tätä entistä. Olet entistä vahvempi ihminen. Ensi rakkaus ei usein kestä.

Vierailija
16/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sama tarina, paitsi että olimme paljon pidempään yhdessä ja olimme naimisissa. Ja halusimme lasta, mutta emme saaneet lapsettomuushoidoista huolimatta. LUULIN, että mun elämä päättyi tuohon. Kunnes eron jälkeen tajusin, että ero oli ehkä parasta mitä mulle koskaan on tapahtunut. Löysin uuden miehen, muutin pois kauas toiselle puolelle Suomea. Olen saanut ihan uuden elämän.

Ole onnellinen, että tämä kävi nyt eikä myöhemmin. Sama olisi voinut käydä 30 avioliittovuoden jälkeen. Pettäjämiehen perään ei kannata jäädä haikailemaan. Tee itsellesi palvelus ja unohda koko mies ja aloita uusi elämä. Pahinta mitä voit tehdä on, että otat miehen takaisin, jos hän sattuisi tulemaan katumapäälle. Älä anna tuon tapahtuman määritellä sinun loppuelämää, mätämunia sattuu aina joskus kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän