Mitä aiotte tehdä tänään perjantai-iltana? :)
Itse näkemään pitkästä aikaa muutamia ystäviä. Jossain ulkona istuskellaan muutamilla lasillisilla ja vaihdellaan kuulumiset. Mitäs te meinaatte? :)
Kommentit (21)
Ystävän luokse moikkaamaan koiraani ja varmaan pestään se kun on niin kuuma. Koirani asuu nämä kuumat ajat ystäväni luona sillä kämpässäni on niin kuuma.
Alan katsomaan OITNB:n uutta kautta
Tukilapsi tulee viikonlopuksi kylään, joten jotain lapsiystävällistä puuhaa keksitään :)
Samat suunnitelmat kuin aloittajalla! Eli johonkin ulos viinille ystävien kanssa! Enpä ole kuukausiin ollut.
Saunoa, uida ja katsella siinä sivussa kuunpimennystä.
Käyn lenkillä, suihkussa ja pelaan tietokoneella. Mitä muuta pitäisi tehdä?
Pyörisipä minulla päässä jotain, niin menisin iskemään naisia baariin. On tuskaista olla ekstrovertti, joka ei keksi mitään sanomista.
Jyväskylän keskustaan kattelemaan rallikansaa. Tosin lasten kanssa, joten ihan alkuillasta tullaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Pyörisipä minulla päässä jotain, niin menisin iskemään naisia baariin. On tuskaista olla ekstrovertti, joka ei keksi mitään sanomista.
Mulle jos tuut vaan nätisti kattomaan silmiin ja kysymään, lähetäänkö, niin todennäköisesti lähettäis. Jos siis oisit siisti ja ees suurinpiirtein selvinpäin ja mielessä mukava kesäyö😊😊
Vierailija kirjoitti:
Itse näkemään pitkästä aikaa muutamia ystäviä. Jossain ulkona istuskellaan muutamilla lasillisilla ja vaihdellaan kuulumiset. Mitäs te meinaatte? :)
Käyn pyöräilemässä.
Jatkan jo viikon verran suoritettua sairastamista.
Uin, neulon, syön grilliruokaa, juon viiniä, uin, syön lettuja, uin ja katselen kuunpimennystä jos ei ole pilvistä silloin. Ja sanoinko että uin.
Viiniä ja kuunpimennystä ohjelmassa.
Ravintolasta on pöytä varattuna illalla ja sitten ihmettelemään rallimenoa Jyväskylän yöhön.
Katsella kuunpimennystä.