miksi ex ei poista somesta yhteisiä kuvia...
Olen muuttanut pois jo yli puoli vuotta sitten, ja minulla uusi kumppani. Silti ex ei suostu poistamaan somesta esim. meidän hääkuvia yms. Mikä järki tässä on, itseään ja muita vaan kiusaa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hänen somessaan olevat kuvat sinua haittaavat?
Ne ovat siellä ilman lupaa eikä AP enää halua että exxä pitää somessa heidän yhteisiä kuviaan vaan jatkaa elämässä eteenpäin ja päästää irti menneestä.
Jos olen kertaalleen ihmiseltä saanut luvan julkaista yhteiskuvamme somessa, niin ei minun tarvitse kysellä sitä uudestaan. (Itselläni ei ole somessa ainuttakaan yhteiskuvaa avokkini kanssa, kyse on periaatteesta.)
Vaikka olisi aiemmin antanut luvan julkaista kuvan niin sen voi myöhemmin perua.
Mulla on kolme vuotta erosta enkä oo poistanut exän kanssa otettuja kuvia mistään, vaikka molemmilla meillä on jo uudet :D En oo paljoa edes ajatellut asiaa, mun mielestä ne kuvat on kiva muisto ja osa menneisyyttä ihmisen kanssa johon edelleen hyvät välit. Ei ole tosin mitään pusu- tai kuhertelukuvia, ja poistaisin tietysti jos ex pyytäisi.
Mulla on vielä facebookissa hääkuvat ja meidän yhteiset matkakuvat. Eipä ole tullut edes mieleen, että ne pitäisi poistaa. Se on osa elettyä elämää enkä ymmärrä miksi se pitäisi unohtaa.
Muistakaa kun suostutte avioliittoon ja hääkuvaan, niin teillä ei ole enää oikeutta määrätä hääkuvan ykistyiskäytöstä eron jälkeen ko kumppanin puolelta. Kannattaa miettiä kenen kanssa avioituu.
No voi olla kiusaamistakin,mutta miksi menneisyys pitäisi poistaa?Eri juttu jos lisää noita eron jälkeen.
On ihan eri asia poistaa kuvat kuin että poistaa ne facebookista. Ei ole mitään historian poistamista ottaa exän kuvat pois facebookista. En ymmärrä miksi ihmisten on pakko pitää facebookissa exän kuvia. Pitääkö vielä viimeisen kerran näpäyttää exää että hähhää etpäs saa kuviasi somestani pois?
Tässä tapauksessa jätetty vaimo niin katkera ettei kiusallaankaan poista
Vierailija kirjoitti:
On ihan eri asia poistaa kuvat kuin että poistaa ne facebookista. Ei ole mitään historian poistamista ottaa exän kuvat pois facebookista. En ymmärrä miksi ihmisten on pakko pitää facebookissa exän kuvia. Pitääkö vielä viimeisen kerran näpäyttää exää että hähhää etpäs saa kuviasi somestani pois?
No eksällä ei onneksi ole mitään sitä vastaan, etten ole poistanut yhteisiä kuvia facebookista. Hän on myös sitä mieltä, ettei yhteistä menneisyyttä kannata pyyhkiä pois noin vain. Ja koska kuvat ei koske ketään muita, niin siellä olkoon. Me erottiin sulassa sovussa, joten ei tosiaankaan ole mitään näpäytystä mihinkään suuntaan.
Anna sen pitää ne siellä. En mäkään poistaisi jos kaikki olis eron suhteen ok. Jos olisi joku dramaattinen ero, eli että ex olis pyöritellyt muita naisia meidän suhteessa tms. eli olisin syvästi loukkaantuntu exälle, sillon poistaisin. En haluiaisi nähdä sen kuvia mun sivuilla.
Miehen exät kanssa tehneet samoin, mitä ihmeellisimpiä ”täs meillä on nyt niin ihanaa” ja mies poistanut tägäykset kuvista, siinähän heidän seinillään näkyy nykyisille kumppaneilleen.
Minä en ainakaan ole poistanut exieni kuvia. En tosin ole ollut naimisissa tai ole mitään suutelukuvia tms. Ihan tavallisia "kaverikuvia". Hyväksyn eksäni osaksi elettyä elämää, ja joskus olen häntä rakastanut. Sekä arvostan häntä. Miksi siis poistaa kuvat? Ne on muistoja.
Kuinka vanha olet?
Sen voi tehdä myös laittamalla statukseksi eronnut.