Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ex ei poista somesta yhteisiä kuvia...

Vierailija
27.07.2018 |

Olen muuttanut pois jo yli puoli vuotta sitten, ja minulla uusi kumppani. Silti ex ei suostu poistamaan somesta esim. meidän hääkuvia yms. Mikä järki tässä on, itseään ja muita vaan kiusaa

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kiusata uutta kumppaniasi

Vierailija
2/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä itseään - teitä muita ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on klassinen kettuilumuoto. Kyl exät osaa

Vierailija
4/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun laastarisuhde ei tuu kestämään

Vierailija
5/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi arvostaa ihmissuhdehistoriaansa. Sinä et.

Siinä teidän välinen eroavuus.

Vierailija
6/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa näyttää että hänellä on ollut nainen

Vierailija
7/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stalkkaa exää.

Vierailija
8/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis ex-vaimosta

Vierailija
9/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi poistaa? Ne kuvat on sen ihmisen elettyä elämää.

Vierailija
10/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitäisi poistaa? Meillä molemmilla on hääkuvat yms. edelleen facebookissa ja erosta pari vuotta. Osa historiaanihan ne ovat ja en halua kirjoittaa sitä uusiksi.

Vierailija
11/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, eikö se eksä nyt tottelekaan sinua...

Vierailija
12/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänen somessaan olevat kuvat sinua haittaavat?

Vierailija
13/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että sinulla on määräysvaltaa ex-puolison kuviin. Tai yhtään mihinkään asioihin.

Vierailija
14/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nainen ja kyllä minusta kuvien säilöminen vaan osoittaa ettei osaa mennä elämässä eteenpäin.

Vierailija
15/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri selasin erään tuttavan facebookia ja ihmettelin, kun hänellä oli pusukuvia ja rakkauspostauksia kaikkien exien ja lyhyempien suhteilujensa kanssa. En tiedä, eikö hän vain muista mitä kaikkea hänen seinältään löytyy, vai ovatko ne hänelle luonnollinen osa elämää ja somekuvaa. Itseäni ei jotenkin ilahduttaisi liittyä tyttöystävägalleriaan, jossa panoja voi katsella miltei kavalkadina.

Vierailija
16/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäisi poistaa? Meillä molemmilla on hääkuvat yms. edelleen facebookissa ja erosta pari vuotta. Osa historiaanihan ne ovat ja en halua kirjoittaa sitä uusiksi.

Näin pääsee tullettamaan ikävät muistoto pois ja aloittamaan tyhjältä pöydältä. Esimerkiksi itse poistin kaikki kuvat instasta toivuttuani masennuksesta ja aloitin kokonaan uuden elämän johon vanha elämä ei enää kuulu millään tavoin. Sitä elämää ei enää ole.

Vierailija
17/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat siellä ilman lupaa eikä AP enää halua että exxä pitää somessa heidän yhteisiä kuviaan vaan jatkaa elämässä eteenpäin ja päästää irti menneestä.

Vierailija
18/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat siellä ilman lupaa eikä AP enää halua että exxä pitää somessa heidän yhteisiä kuviaan vaan jatkaa elämässä eteenpäin ja päästää irti menneestä.

Jos olen kertaalleen ihmiseltä saanut luvan julkaista yhteiskuvamme somessa, niin ei minun tarvitse kysellä sitä uudestaan. (Itselläni ei ole somessa ainuttakaan yhteiskuvaa avokkini kanssa, kyse on periaatteesta.)

Vierailija
19/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen nainen ja kyllä minusta kuvien säilöminen vaan osoittaa ettei osaa mennä elämässä eteenpäin.

En mä todellakaan heitä vanhoja valokuvia pois, eli "säilön" ne kyllä. Ei tulis mieleenkään heittää nyt vaikka kuvia tyttäreni elämän ensimmäiseltä päivältä pois vaan siksi, että mies kuvissa on eksä. Eri asia sitten esittelisinkö hääkuvaani netissä eron jälkeen.

Vierailija
20/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap haluaa päästää irti menneestä niin mistä hän tietää, että eksän aikajanalla on yhteiskuvia? Eikö hän siinä tapauksessa ole päästänyt irti eksästä eikä vieraile tämän aikajanalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme