Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä loppuu loma. Aikoo juopotella tänään ja huomenna. Siihen kuuluu siis valvominen aamuun ja krapularyypyt ja -pitsat.

Vierailija
27.07.2018 |

Mun suunnitelma oli kääntää sisäinen kello arkirytmiin viikonlopun aikana... :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kumpikin saa sitten tehdä viimeisinä lomapäivinä niin kuin haluaa! :)

Vierailija
2/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sun mies ja sen tekemiset tippaaakaan, joten sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et käännä? Kai se nyt iso mies osaa itse tilata sen pitsansa ja miten se muutenlaan sun suunnitelmiin vaikuttaa?

Vierailija
4/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, vähän tylsää mutta etköhän selviä ;) Itse tein viimne viikonloppuna kuten miehesi, vedin pe ja la kunnon kännit ihan siksi kun työhön meno ahdisti. Valvoin klo 5 aamulla juomassa. Sunnuntaina menin klo 3 nukkumaan. Herätys duunia varteen klo 7 (sunnuntaina en enää juonut). Ei mua ainakaan yksi lyhytuninen yö edes kauheasti väsytä, ja seuraavana iltana saikin jo nukuttua aikaisemmin kun oli pitkään valvonut. Ehkä nuo rytmin siirtelyt monen päivän aikana on uniongelmaisille tarpeen, mutta kaikille ei ollenkaan.

Vierailija
5/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et käännä? Kai se nyt iso mies osaa itse tilata sen pitsansa ja miten se muutenlaan sun suunnitelmiin vaikuttaa?

Jos asunto ei ole mikään iso, voi olla vaikeaa pystyä itse nukkumaan jos toinen siinä juo ja juhlii, ja sitten kömpii aamuyöstä yhteiseen sänkyyn. Harva juodessaan haluaa istua hiljaa, vaan usein ihmiset kuuntelee musaa tms, mikä kyllä pienehkössä asunnossa häiritsee, samoin muu komppaus kuten jääkaapin availut kun haetaan juomia jne. Itse en ainakaan pysty nukkumaan asunnossamme tuossa tilanteessa, kun meillä on kaksio, jossa makkarin ovea ei edes saa kiinni (ovena kaariholvi).

Vierailija
6/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran pitää vetää pää täyteen, sen voi tehdä kyllä päiväsaikaankin, on hänenkin helpompi palata arkirytmiin.

7/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Juopunut tosiaan yleensä aiheuttaa melua ilman että itse edes huomaa sitä. Eikö miehesi voisi kuunnella musiikkia kuulokkeilla, pitää juomia kylmälaukussa (ettei hänen tarvitsisi hakea niitä jääkaapista melua aiheuttaen) ja mennä sohvalle nukkumaan?