Miten pidät bikinirajasi siistinä? Mikä on yksinkertaisin ja helpoin keino? Vai annatko karvojen vaan tursuilla vapaasti?
Ite oon yrittäny sheivailla pari kertaa, mutta en tykkää siitä piikikkäästä tunteesta, mikä siitä sängestä jää enkä niistä ärsyttävistä kipeistä punaisista näppylöistä. Muita keinoja en oo kokeillutkaan. Karsastankin ajatusta johonkin sokerivahaukseen tjms menemisestä.
Sen takia olenkin jättänyt bikinirajat kokonaan ottamatta, mutta nyt tänä kesänä kun on tullut enemmän uitua kuin normaalisti, on nuo housujen lahkeista tursuavat karvat ruvenneet taas häiritsemään.
Oon vaan yrittäny käyttää sen mallisia uimahousuja, mitkä peittäis nuo tursutukset.
Miten sinä olet pitänyt bikinirajasi siistinä? Vai oletko antanut tursuta vaan karvojen vapaasti?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No jos ne vaan vähän tursuaa lahkeista, niin lyhennä saksilla.
Mun on pakko sheivata, mulla tursuais karvat joka puolelta. Bikinit siis niin pienet et karvoja kasvaa housunkauluksen yläpuolellakin.
Jess! Miksen mä oo tätä aiemmin aatellu. Nappasin suurimmat tursuavat karvat saksilla pois. Heti tuli siistimmän näköinen. Thänks! Ihana jos näin vähällä vaivalla selviää tästäkin. 🤗 Ap
Miesten partaterät ja kookosöljy/bikinialueelle varta vasten tarkoitettu sheivausgeeli (muistaakseni rfsu)
Sheivaan kerran kahdessa viikossa ja se riittää mulle. Lyhyt karvoitus ei haittaa, paöjon paremman näköinen kuin pilkullinen ärtynyt posliini
Ratkaisuni on hipsterimallinen bikinien alaosa ja sheivaus ulkopuolelle jääville osille.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisuni on hipsterimallinen bikinien alaosa ja sheivaus ulkopuolelle jääville osille.
"https://www.stylepit.com/hummel-fashion-black-ronda-hotpants-326385-041"
Ajan bikinirajatrimmerillä pois. Ostin Prismasta. Loistolöytö! Ladattava, näppärä. Ennen käytin Veetiä, mutta ne myrkyt arveluttivat. Sheivaaminen tekee kutiavaa näppylää. Tuo laite maksoi alle 40 eur.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"https://www.stylepit.com/hummel-fashion-black-ronda-hotpants-326385-041"
Ihanat! Tämmöset pitää ostaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nypin kerran kuussa. Ei ole edes kivuliasta kun ei mene liian lähelle strategisia paikkoja. Siisti lopputulos joka kestää eikä kutita.
Mulla ei riitä aika nyppimiseen. Joskus muutaman tunnin nypin, mut silti jäi vielä nypittävää. Eikä ne nyppimälläkään kuukautta pois pysy. Mitähän Veetin tuotetta tarkoitettiin? Mulla on niistä vain huonoja kokemuksia.
Joskus kokeilin sääriin karvanpoistivaahtoa, ihon sillä vain sai rikki. Osa karvoista katkesi puolivälistä, eli lopputulos oli huonompi kuin alkutilanne.
Miten saat siihen kulumaan tunteja?! Bikiniraja ei ole koko alakerran alue vaan ne "kolmion" reunat ja nivustaive. Aikaa menee max 15 min. Kun karvan nyppii juurineen, se kyllä pysyy pitkään poissa. Jos ei kuukautta niin viikkoja kuitenkin.
No kun nivusista nyppiminen on niin kivuliasta, että ei pysty putkeen niin montaa. Laskin tähän myös yläreisien nyppimistä mukaan. Sä taidat kuulua niihin joilla ei kunnolla karva kasva.
En minä niin hullu ole, että huvikseni karvoja poistan. Epiloimalla säästää aikaa jos ei pinsettejä halua käyttää. Mutta pakko ei ole nyppiä. Kerroin vaan keinon joka toimii minulla niin hyvin, ettei asialle tarvitse uhrata juurikaan ajatusta.
En pidä bikineitä, niin ei ole tällasia ongelmiakaan.
Karvakolmio on ihan luontaisessa muodossaan tuolla alhaalla.
Mutta eipä oo koskaan alushousuista ulkonakaan karvat roikkuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ladyshavella. Muuten menisin laserointiin, mutta se ei toimisi minulla punaisten karvojeni takia... :D sheivauksesta tulee näpyt, ja sokerointia en ala edes yrittämään itse. Sokerointi kiinnostaisi kyllä, mutta ajatus siitä että toinen hoitelee alapääkarvoitustani vieroksuttaa
Hei, mene vaan rohkeasti sokerointiin. Kosmetologina sokeroin paljon ja brasilialainen sokerointi on erittäin suosittu palvelu, jossa otetaan karvat pois peppuvakoa myöten. Binilinjaa varten voit pyytää kertaköyttöiset alushousut päälle, mikäli ujostuttaa. Sokerointi on täysin rutiinia kosmetologeille, joten sitä ei kannata vieroksua. Säännöllinen sokerointi on paras keino karvojen poistoon! Hellävarainen sokeri myös kuorii iholta kuolleen ihosolukon ja tulos on ihanan pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä useammin ajat, sitä nopeammin alkaa ilmaantua myös punaisia pilkkuja. Karvankasvu kiihtyy, kun ajelee.
Paskapuhetta mutta uskon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä useammin ajat, sitä nopeammin alkaa ilmaantua myös punaisia pilkkuja. Karvankasvu kiihtyy, kun ajelee.
Paskapuhetta mutta uskon
Niin, kannattaa myös ajaa hiukset pois kokonaan säännöllisesti, koska karvankasvu kiihtyy siitä. Saa pitkät, paksut kutrit nopeammin.
Jos ei sheivaa kaikkea pois niin sitten ei pukeudu bikineihin tai uikkareihin. Korkeintaan miesten pitempiin, löysälahkeisin, uimahousuihin.