Miten pidät bikinirajasi siistinä? Mikä on yksinkertaisin ja helpoin keino? Vai annatko karvojen vaan tursuilla vapaasti?
Ite oon yrittäny sheivailla pari kertaa, mutta en tykkää siitä piikikkäästä tunteesta, mikä siitä sängestä jää enkä niistä ärsyttävistä kipeistä punaisista näppylöistä. Muita keinoja en oo kokeillutkaan. Karsastankin ajatusta johonkin sokerivahaukseen tjms menemisestä.
Sen takia olenkin jättänyt bikinirajat kokonaan ottamatta, mutta nyt tänä kesänä kun on tullut enemmän uitua kuin normaalisti, on nuo housujen lahkeista tursuavat karvat ruvenneet taas häiritsemään.
Oon vaan yrittäny käyttää sen mallisia uimahousuja, mitkä peittäis nuo tursutukset.
Miten sinä olet pitänyt bikinirajasi siistinä? Vai oletko antanut tursuta vaan karvojen vapaasti?
Kommentit (32)
Hyi hitto nuo bikinien alta pursottavat karvat!
Noilla karvoja tursuavilla femakoilla on yleensä yksi yhteinen tekijä: sinkkuus.
Käyn sokeroinnissa kerran kuukaudessa, sillä tulee paras tulos ja on oikein tehtynä hellävaraisin (vrt. Vahaus, epilointi jne). Tekijöitä on moneen lähtöön, toisissa paikoissa on sattunut aivan tajuttomasti ja toisissa ei yhtään. Jos tähän päätät kuitenkin lähteä, niin tarkasta, että tekijä on kosmetologi ja kysy paljonko hän tekee sokerointeja. Laserointi olisi pysyvä vaihtoehto (harkitsen tätä), mutta erittäin hintava. Saattaa vaatia useita käsittelykertoja, joka nostaa hintaa vielä entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Noilla karvoja tursuavilla femakoilla on yleensä yksi yhteinen tekijä: sinkkuus.
No ei täällä ainakaan pidä paikkaansa. Kyllä multa mies löytyy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Veet.
Tätä mä oon miettiny. Onko hyvää? Ap
Nypin kerran kuussa. Ei ole edes kivuliasta kun ei mene liian lähelle strategisia paikkoja. Siisti lopputulos joka kestää eikä kutita.
No jos ne vaan vähän tursuaa lahkeista, niin lyhennä saksilla.
Mun on pakko sheivata, mulla tursuais karvat joka puolelta. Bikinit siis niin pienet et karvoja kasvaa housunkauluksen yläpuolellakin.
Sokerointi on paras ja sen voi tehdä itsekin, (luontaistuotekaupasta saa vartalosokeria) tosin hyvä lopputulos vaatii vähän harjoittelua.
Sheivaan kaikki pois ehkä kerran kuussa. Mulle ei tule punaisia pilkkuja kun sheivaan niin harvoin eikä sänkikään tunnu pahalta kunhan pitää puuvillaisia pehmeitä alushousuja pari päivää sheivauksen jälkeen ja laittaa rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Nypin kerran kuussa. Ei ole edes kivuliasta kun ei mene liian lähelle strategisia paikkoja. Siisti lopputulos joka kestää eikä kutita.
Mulla ei riitä aika nyppimiseen. Joskus muutaman tunnin nypin, mut silti jäi vielä nypittävää. Eikä ne nyppimälläkään kuukautta pois pysy. Mitähän Veetin tuotetta tarkoitettiin? Mulla on niistä vain huonoja kokemuksia.
Joskus kokeilin sääriin karvanpoistivaahtoa, ihon sillä vain sai rikki. Osa karvoista katkesi puolivälistä, eli lopputulos oli huonompi kuin alkutilanne.
Mitä useammin ajat, sitä nopeammin alkaa ilmaantua myös punaisia pilkkuja. Karvankasvu kiihtyy, kun ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei riitä aika nyppimiseen. Joskus muutaman tunnin nypin, mut silti jäi vielä nypittävää. Eikä ne nyppimälläkään kuukautta pois pysy. Mitähän Veetin tuotetta tarkoitettiin? Mulla on niistä vain huonoja kokemuksia.
Joskus kokeilin sääriin karvanpoistivaahtoa, ihon sillä vain sai rikki. Osa karvoista katkesi puolivälistä, eli lopputulos oli huonompi kuin alkutilanne.
Miten saat siihen kulumaan tunteja?! Bikiniraja ei ole koko alakerran alue vaan ne "kolmion" reunat ja nivustaive. Aikaa menee max 15 min. Kun karvan nyppii juurineen, se kyllä pysyy pitkään poissa. Jos ei kuukautta niin viikkoja kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan kaikki pois ehkä kerran kuussa. Mulle ei tule punaisia pilkkuja kun sheivaan niin harvoin eikä sänkikään tunnu pahalta kunhan pitää puuvillaisia pehmeitä alushousuja pari päivää sheivauksen jälkeen ja laittaa rasvaa.
Eli olet karvaton yhtenä päivänä kuukaudessa. Miten tämä auttaa meitä, jotka haluamme uida joka viikko. Jos mä en ole viikkoon sheivannut niin onhan ne karvat jo vähintään 5mm. Ei mullekaan pilkkuja tule. Sänki on kyllä ärsyttävä, kaikkein ärsyttävä on sellainen pikkuhousuista läpi puskeva pitkä pariviikkoinen sänki.
Mun mielestä on niin huvittavaa, kun tuo vauvapalstalla elämäänsä viettävä ikineitsytmies luokittelee miehiä :D Hänen omasta mielestään pakkomielteisesti pimppikarvakeskusteluihin osallistuva syrjäytynyt on toki alfojen alfa.
Oon kokeillut varmaan kaikkia juttuja paitsi pinseteillä nyppimistä. Ehdottomasti paras on säännöllinen sokerointi, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat siihen kulumaan tunteja?! Bikiniraja ei ole koko alakerran alue vaan ne "kolmion" reunat ja nivustaive. Aikaa menee max 15 min. Kun karvan nyppii juurineen, se kyllä pysyy pitkään poissa. Jos ei kuukautta niin viikkoja kuitenkin.
No kun nivusista nyppiminen on niin kivuliasta, että ei pysty putkeen niin montaa. Laskin tähän myös yläreisien nyppimistä mukaan. Sä taidat kuulua niihin joilla ei kunnolla karva kasva.
Ladyshavella. Muuten menisin laserointiin, mutta se ei toimisi minulla punaisten karvojeni takia... :D sheivauksesta tulee näpyt, ja sokerointia en ala edes yrittämään itse. Sokerointi kiinnostaisi kyllä, mutta ajatus siitä että toinen hoitelee alapääkarvoitustani vieroksuttaa
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinkkuja femakoita ei välttämättä yhdistä karvaisuus! Itse nimittäin ainakin sheivaan kaiken veke, mitä pään alapuolella kasvaa, eikä vaikuta mun tasa-arvokäsitykseen saati parisuhdestatukseen niin millään lailla.
Karvat tursuaa vapaasti. Ulkomaan matkoille sheivaan kaiken pois kun tulee hilluttua bikineissä. Muuten olkoon luonnon tilassa kun ei sitä kukaan näe paitsi minä itse.