Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin vihdoinkin yöllä siihen, että PALELI

Vierailija
27.07.2018 |

Helleviikot olen "nukkunut" lakanan kanssa kärsien. Nyt heräsin paleluun. Lämpöä vain +16 astetta! Päiväksi luvattu vain +20. Ensi viikolla taas he*vettilukemat tiedossa, mutta nyt saa toipua. On kuin olisi herännyt jostain pahasta unesta, tai koomasta. Muistatteko sen Taru Sormusten Herrasta -kohtauksen missä Rohanin kuninkaalta poistetaan kirous? Siltä minusta tuntuu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pysynyt koko tämän ajan alakerta suunnilleen 24 asteessa ja yläkerta 27 asteessa – yön lukemia en sieltä ole katsonut, mutta ihan siedettävä siellä on ollut nukkua, kun ikkunoista on tullut viileää ilmaa. No, eilen sitten alakerta kipusi 27,5 asteeseen ja yläkerta yli 28:an! Päätin sitten, että pidetään ovi auki, mutta mä jään koiran kanssa alakertaan nukkumaan, jos nyt sellainen ihme sattuisi, että joku osaisi tulla rikostelemaan meille juuri parahiksi nyt, kun ovi on auki. Mä myös heräsin viileään ja vedin päälleni viltin pussilakanan lisäksi. Olihan eksoottinen kokemus! 

Vierailija
2/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas olet.

Sen lisäksi että asun ralli-alueella ja porukkaa on kuin pipoa, yö oli ehkä kuumin tähän mennessä. Tänäänkin nousee lämpö yli 30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekas olet.

Sen lisäksi että asun ralli-alueella ja porukkaa on kuin pipoa, yö oli ehkä kuumin tähän mennessä. Tänäänkin nousee lämpö yli 30.

Miten se porukkaa kuin pipoa -väkimäärä vaikuttaa yölämpötilaan?

Vierailija
4/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tänään vain +20? Olisikin. Alkaa tulla jo melkein ahsitus tämän heltyeen takia, olen jo miettinyt, etä jos tämä nyt on sitten loppuelämä tätä ja korkeampia lämpötiloja. Mihinkään ei pääse pakenemaan.

Vierailija
5/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekas olet.

Lähinnä siihen ettei saanut edes aamulla nukuttua pitkään äänien takia.

Vierailija
6/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekas olet.

Lähinnä siihen ettei saanut edes aamulla nukuttua pitkään äänien takia.

Ja koska yöllä oli edelleen n. 20 astetta, en saanut ennen puoli kolmea nukuttua.

Vierailija
7/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vilu joka yö, peitto korvissa. Kiitos kattotuulettimen! En ymmärrä miksi ihmiset ei hommaa niitä.

Vierailija
8/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vilu joka yö, peitto korvissa. Kiitos kattotuulettimen! En ymmärrä miksi ihmiset ei hommaa niitä.

Meillä on kaksikin, en tiedä ovatko sitten vanhempaa mallia koska eivät kyllä juurikaan helpota olotilaa. 

Vierailija
9/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitannut mh: n lämpötilaa, mutta nukkuessa on tuntunut vähän liian lämpimältä. Pussilakana on välillä osittain päällä.

Meillä on varastohuone kellarissa, jonne voisi viedä patjan. Siellä ei olisi liian lämmin.

Mahduttaisiin ihan hyvin miehen kanssa nukkumaan, vaikka siellä on tavaraa.

Vierailija
10/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hiton lämmin. Illalla kun olis viileämpi eikä niin kosteaa kun aamulla, on hyttysiä heti kiusana. Kuolis ees ne pois.

Vierailija
11/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hiton lämmin. Illalla kun olis viileämpi eikä niin kosteaa kun aamulla, on hyttysiä heti kiusana. Kuolis ees ne pois.

Ja tämä siis koskee ulkoilua. Nytkin sisällä paossa.

Vierailija
12/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ulkona on viileätä niin ei se täällä meillä sisällä näy.

Kosteus ja lämpö kämpässä ei noin vain lähde.

Meillä sisällä 29. Etelään päin nää oleskelutilat.

Ensi viikolla pitäisi tulla ilmastointilaite.

Vierailija
13/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on tänään vain +20? Olisikin. Alkaa tulla jo melkein ahsitus tämän heltyeen takia, olen jo miettinyt, etä jos tämä nyt on sitten loppuelämä tätä ja korkeampia lämpötiloja. Mihinkään ei pääse pakenemaan.

Rovaniemellä

Vierailija
14/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksikin, en tiedä ovatko sitten vanhempaa mallia koska eivät kyllä juurikaan helpota olotilaa. 

Jos sulla tosiaan on kaksi samassa makkarissa, niin todellakin on syytä vaihtaa tehokkaampiin.

Vierailija
15/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla tosiaan on kaksi samassa makkarissa, niin todellakin on syytä vaihtaa tehokkaampiin.

No hekoheko. Kaksi talossa.

Vierailija
16/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei siellä makkarissa? Huutista................

Vierailija
17/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei siellä makkarissa? Huutista................

On, sielläkin se yksi. 

Vierailija
18/18 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä 15 astetta ja läpivedon ansiosta sai nukkua peiton alla. Nukuin muuten erittäin hyvin mikä on harvinaista vuoden ajasta riippumatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme