Pikkuhousut kesämekon alle vai ei?
Olen töihin menossa. Se tuulenvire paljaalla iholla virkistää kivasti 🙂😏
N22 , 172/61
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että ap on oikesti puutteessa elävä mieskirjoittelija?
Tai naiskirjoittaja joka esiintymällä tällaisena mieskirjoittajana tietää saavansa mukavasti eloa aikaan käärmeenpesässä. Katkerat mammat sähisee kiukusta kun lukevat näitä aloituksia.
Kuljen aina ilman alushousuja. Mökillä nakuna.
Riippuu mekosta. Jos on lyhyt ja helposti tuulen riepoteltavissa niin laittaisin alushousut. Itse olen ilman alkkareita jos on esim maximekko tai muu polven alle yltävä hame jonka alle kukaan tuskin tulee näkemään.
Alushousutko hiostaa? Mitä materiaalia ne ovat?
Käytän 100%:sti luonnonkuituisia alushousuja ja eikä ole hiostanut kertaakaan.
Tilaan alushousuni enimmäkseen Saksasta.
Hyi olkoot tätäkin ketjua, pervot kokoontuvat.
Olen ihastunut yhteen työkaverin ja hänellä on tänään kesämekko, kiitos vaan AP nyt en voi olla miettimättä asiaa. Jos vähän veisi kättä noita sileitä sääriä pitkin niin päätyisikö naisen paljaalle hunajakololle 😍 mmh voisin nostaa hänet työpöydälleni selälleen ja suukotella pimppiä hameen alta! 😘
M27
Suosittelen laittamaan jottei käy kuin Anu Saagimille.
Mulla ei ainakaan ole.. on kyllä perhosia vatsassa kun flirttailen yhdelle vanhemmalle perheelliselle miespuoliselle työkaverille pillu paljaana.. :)
Eikö mekkoon jää paskarantuja kun istuu paljaalla pepulla?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vilautella rumia reikiäsi.
TÄMÄ
Vierailija kirjoitti:
Eikö mekkoon jää paskarantuja kun istuu paljaalla pepulla?
Hyi hitto jääkö sulla normaalisti alushousuihin kakkaraitoja?? Ällöttävää. Ei minulla ainakaan jää, perseen pesua varten ne käsisuihkut löytyy useimmista vessoista, etkö käytä?
Vierailija kirjoitti:
Hyi valkovuoto läikät mekossa.
juu meitil naisilla kun aina tuppaa jotain eritettä työntään. Se ei ole terve, jos ei sieltä aina jotain ole tulossa. Aapeen kandee tuuletella sitä römpsäänsä ihan koto-oloissaan vaan, ettei sotke julkisien paikkojen tuoleja ja jätä hajujälkiä itsestään.
Siis ihanko tosissaan jollekin on pervouden huippu olla ilman alushousuja 😱😱😱? Voi hyvänen aika miten viatonta 😂! Myös naisen anatomia on aika hakusessa, ei terveestä alapäästä yleensä mitään vuoda, eikä etenkään haise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi valkovuoto läikät mekossa.
juu meitil naisilla kun aina tuppaa jotain eritettä työntään. Se ei ole terve, jos ei sieltä aina jotain ole tulossa. Aapeen kandee tuuletella sitä römpsäänsä ihan koto-oloissaan vaan, ettei sotke julkisien paikkojen tuoleja ja jätä hajujälkiä itsestään.
Sori mut valkovuoto ihan normaalia ja sen määrä ja koostumus vaihtelee kuukautiskierron vaiheen mukaan. Jos se haisee pahalta, kutittaa, kirvelee tai on kokkareista niin silloin voi olla kyse tulehduksesta.
Sellaista naista ei olekkaan, jolta ei tule valkovuotoa. Se on normaali emättimen toimintaan kuuluva juttu, mutta se mikä tekee siitä inhon asian on tuo pikkarittomuus. Aika kyseenalainen juttu julkisilla paikoilla, kun se eritettähän tulee joko reittä pitkin ties mihin, tai tarttuu mekkoon/ hameeseen kun istuu ja pahimmassa tapauksessa läpi siihen tuoliin. Hyi helkkari näitä vatipäitä. Itse en ainakaan mainostaisi kenellekkään että joo istun tässä ilman alkkareita, ei tee kehenkään positiivista vaikutusta sellainen. Korkeintaan pervoihin.
Pitkät kalsarit suojaa sääriä auringon uv-säteilyltä. Ruskeat ja vihreät on kivoja kesän värejä.