Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamutv:n innoittamana: Miten helle näkyy sinun kauppakassissasi?

Vierailija
27.07.2018 |

Itse ostan tavallista enemmän marjakeittoja, piimää ja jugurtteja. Myös silliä kuluu paljon.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset hamstraavat kaupat tyhjiksi vedestä? Sitähän saa hanasta. Eilenkin kaupassa mies valitteli myyjälle prismassa kuinka hän on jo kiertänyt monta kauppaa, ja jokaisesta vesi loppu.

Meidän vesihanassta ei tule vissyä.

Omalla kohdalla helle näkyy siinä, että otan autoon mukaan pienen kylmälaukun. Jäätelöt ja lihatuotteet säilyy hyvänä kotiin asti. Olisin ostanut samanlaisen pienen kylmälaukun äidillenikin, mutta nekin oli myyty loppuun.

Vierailija
42/47 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvoitusjuomia ja pullotettua vettä. Sitä mennyt koko kesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän oon ostanut lonkeroa kuin muutoin, piknikille mennessä kun tulee oltua ulkona enemmän ja lämmin kalja on hirveää 😜 Muuten ei näy helle kauppakassissani mitenkään. Olen tehnyt ruokaa ja leiponut ihan normaalisti.

Vierailija
44/47 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset hamstraavat kaupat tyhjiksi vedestä? Sitähän saa hanasta. Eilenkin kaupassa mies valitteli myyjälle prismassa kuinka hän on jo kiertänyt monta kauppaa, ja jokaisesta vesi loppu.

En tiedä, olisiko maku.

Meillä teinit juo vaan pullotettua vettä. Toinen varsinkin tosi kranttu veden suhteen.

Vierailija
45/47 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän Novellea. Vähemmän karkkia ja sipsejä tai voi sanoa ettei ollenkaan moneen viikkoon. Olen syönyt terveellisemmin ja vähemmän.

Vierailija
46/47 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimelonia ole syönyt niin paljon että vatsa on jo kuralla.

Vierailija
47/47 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Oli hauska lukea näitä. Ihmettelin vaan tuota savulohen pakastamista, että eikö se sulatettuna ole vetistä?

- ap -