Katselin juuri kun nuori hoikka ja kaunis blondi
Käveli kaupungilla minifarkkuhameessa ja valkoisessa avoinaisessa topissa ja jokaikisen miehen katse kääntyi. Niin nuorten kuin vanhojen. Sitten minä, myöskin nuori, suht hoikka brune nainen kävelin perässä farkuissa ja t-paidassa. Yksikään mies ei edes vilkaissut :D Aww.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se naisesta jotenkin mukavaa, että valtaosa miehistä katsoessaan ajattelee vain lihana ja mielessä on pelkät hydrauliset jutut?
Mitä vikaa on hydrauliikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se naisesta jotenkin mukavaa, että valtaosa miehistä katsoessaan ajattelee vain lihana ja mielessä on pelkät hydrauliset jutut?
Tykkäät ottaa vähän doggystylellä vierailta miehiltä tilanteessa kuin tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pukeutunut tylsästi ja tykkään olla näkymätön.
Jos vahingossa laitan punaisen t-paidan, ja joku tuttu kirkuu "SINULLA ON PUNAINEN PAITA", niin sen jälkeen taas yritän muistaa pukeutua tummaan.
En minä halua olla katseen kohteena, mutta olisi kiva, jos joskus kuunneltaisiin.
Aha? Liittyy aloitukseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät ottaa vähän doggystylellä vierailta miehiltä tilanteessa kuin tilanteessa?
En nyt vierailta miehiltä, mutta omalta kyllä.
Kyllähän päät kääntyisivät silloinkin, jos setämies eli keski-ikäinen, limainen, pervo, kaljamahainen papparainen pukeutuisi minihameeseen ja paljastavan toppiin, ei se ole blondiudesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Käveli kaupungilla minifarkkuhameessa ja valkoisessa avoinaisessa topissa ja jokaikisen miehen katse kääntyi. Niin nuorten kuin vanhojen. Sitten minä, myöskin nuori, suht hoikka brune nainen kävelin perässä farkuissa ja t-paidassa. Yksikään mies ei edes vilkaissut :D Aww.
Et vain huomannut niitä tyylikkäitä miehiä jotka vilkaisevat vaivihkaa vain niitä kaikkein upeimpia ja klassisimmin pukeutuneita naisia. Typerät toljottavat suu ammollaan halvan näköisiä.
Juurikin eilen kaverin kanssa naurettiin, että katseita kerää aina enemmän se, jolla vähemmän vaatteita päällä...Tänään sä, huomenna mä.