Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri kun nuori hoikka ja kaunis blondi

Vierailija
27.07.2018 |

Käveli kaupungilla minifarkkuhameessa ja valkoisessa avoinaisessa topissa ja jokaikisen miehen katse kääntyi. Niin nuorten kuin vanhojen. Sitten minä, myöskin nuori, suht hoikka brune nainen kävelin perässä farkuissa ja t-paidassa. Yksikään mies ei edes vilkaissut :D Aww.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet ajattelevat vain seksiä. Yöks.

Vierailija
2/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut totaalinen turn off, yök! Laita pepun paljastavat minishortsit tai läpikuultavat leghingsit, muuten ei kiinnosta! T. Komeahko atleetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa saa halutessaan huomiota kun pukeutuu rivosti. Onko tämä sinulle yllätys?

Vierailija
4/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saa halutessaan huomiota kun pukeutuu rivosti. Onko tämä sinulle yllätys?

Itse en ole koskaan pukeutunut "rivosti". Ei ole itsevarmuutta siihen. En esim edes hametta. Shortseja käytän kesällä mutta nekään eivät ole millään lailla rivot vaan sellaiset tylsät ja asialliset. Toppejakaan en oikeastaan käytä koskaan.

Vierailija
5/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja hame, rivot? :D

Vierailija
6/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehen aloitus.

Vierailija
7/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehen aloitus.

Eiköhän nuo setämiehet (jotka tuotakin naista tuijottiva estoitta kuola valuen) ole veivaamassa tattiaan tälläkin hetkellä ja fantasioivat tuosta naisesta.

Vierailija
8/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämiehen aloitus.

Eiköhän nuo setämiehet (jotka tuotakin naista tuijottiva estoitta kuola valuen) ole veivaamassa tattiaan tälläkin hetkellä ja fantasioivat tuosta naisesta.

Kukaan nainen ei tee näin pinnallista ja huomioon perustuvaa debiilialoitusta. Setämiehen rustaus.

Vierailija
9/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddksskdkdck kirjoitti:

Kyseessä oli avonainen toppi ja minihame. Eise kangassuikale siinä stringin päällä paljoa suojaa.

Vierailija
10/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä täytyy vaan miettiä sitä omaa minää ja että mistä se johtuu että tuntuu pahalta kun joku hakemalla saa huomiota. Onko taustalla aivopesu, että enemmän huomiota on parempi kuin vähemmän, vai onko oma rehellinen tavoite myös tämä. Ei tarvitse ottaa muiden tavoitteita omikseen. Tee sinä mikä susta tuntuu hyvältä ja unohda vertailu.

Vierailija
11/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Kyseessä oli avonainen toppi ja minihame. Eise kangassuikale siinä stringin päällä paljoa suojaa.

Juuri näin. Jos vielä tyylikäs tahtoo olla, niin joko alaosa tai yläosa voi olla vähemmän peittävä. Mutta molemmat, se on sitä parishilton nuoruustyyliä. Huomiota herättävä, kyllä.

Vierailija
12/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan tavallinen sellainen asia että ruokakaupassa jonossa on miehet mua siis tuijottanut sillä tavalla ettei ne edes yrittä piilotta sitä. Edessä seisovat miehet vaan katsoo taaksepäin ja ihan katsekontaktilla. Mä saan päät kääntymään vaikka farkuilla.Ei tarvi laitta päälle mikään ns seksikkäitä vaatteita. Kerran sanoi mun työkaveri mulle miten yksi mies katsoi mua pitkään Mcdonaldsissa. Olen siis myös hoikka brune. 

Mä tiedän, että yleensä täällä ei ihmiset usko sellaisia, että saa päät käänytmään ja miesten huomion. 

Vierailija
13/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän päät kääntyisivät silloinkin, jos setämies eli keski-ikäinen, limainen, pervo, kaljamahainen papparainen pukeutuisi minihameeseen ja paljastavan toppiin, ei se ole blondiudesta kiinni.

Vierailija
14/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pukeutunut tylsästi ja tykkään olla näkymätön.

Jos vahingossa laitan punaisen t-paidan, ja joku tuttu kirkuu "SINULLA ON PUNAINEN PAITA", niin sen jälkeen taas yritän muistaa pukeutua tummaan.

En minä halua olla katseen kohteena, mutta olisi kiva, jos joskus kuunneltaisiin.

Vierailija
15/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan tavallinen sellainen asia että ruokakaupassa jonossa on miehet mua siis tuijottanut sillä tavalla ettei ne edes yrittä piilotta sitä. Edessä seisovat miehet vaan katsoo taaksepäin ja ihan katsekontaktilla. Mä saan päät kääntymään vaikka farkuilla.Ei tarvi laitta päälle mikään ns seksikkäitä vaatteita. Kerran sanoi mun työkaveri mulle miten yksi mies katsoi mua pitkään Mcdonaldsissa. Olen siis myös hoikka brune. 

Mä tiedän, että yleensä täällä ei ihmiset usko sellaisia, että saa päät käänytmään ja miesten huomion. 

Olet kuitenkin sen verran ressukkaitsetuntoinen että ihan av:lle piti kertoa tämä. 😊

Vierailija
16/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä ja oman mukavuutensa takiahan naiset kulkee kylillä lähes alasti, eivät suinkaan sen takia että huomiota kalastelisivat.

Vierailija
17/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nuoret miehet ole mitenkään vähemmän pervoja.

Vierailija
18/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan ajatellut että se pään kääntyminen ei aina ole positiivista? Todistin viime syksynä, oli jo aika vilpoista kun nuori nainen +10cm koroissa, minihameessa ja pikku topissa keikisteli mies porukan ohi ja joku miehistä tokaisi kovaan ääneen "raja se on tyrkytykselläkin"..

Vierailija
19/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se naisesta jotenkin mukavaa, että valtaosa miehistä katsoessaan ajattelee vain lihana ja mielessä on pelkät hydrauliset jutut?

Vierailija
20/27 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m35v kirjoitti:

Farkut totaalinen turn off, yök! Laita pepun paljastavat minishortsit tai läpikuultavat leghingsit, muuten ei kiinnosta! T. Komeahko atleetti

Leghinsit

😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan