Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala, kun sitä iän myötä lihoo huomaamatta! Milloin viimeksi olit indekseissä?

Vierailija
26.07.2018 |

Paljonko BMI teillä?

Olen pitänyt itseäni normaalipainoisena, mutta tänään vaa'alla paino yllätti. Kun laskin BMI:n oli se 25.1. Eli ylipainon puolella.

Mun mielestä mieheni on tosi hoikka. Laskettiin hänellekin tänään indeksi ja se näytti 23 eli lähempänä yli- kuin alipainoa.

Ihan järkyttävää tämä lihominen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt taas niin, että iän myötä paino on pudonnut (nyt 42 v). Aina ollut normaalipainoinen, mutta ennen lasten saantia siellä normaalipainon yläpäässä, nyt taas siellä normaalipainon alarajoilla. En ole koskaan tarkoituksella laihduttanut.

Vierailija
22/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 41 v ja pituutta 173 cm. Vajaassa kolmessa kuukaudessa painoindeksi laskenut 21.4:stä 18,6:een jättämällä pois viljatuotteet ja sokerin sekä rasvaa lisäämällä. Vielä kun tietäisi kuinka tämän junan saa pysähtymään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-38v:nä painoindeksini oli 19.33.

38v -   painoindeksini on ollut 24.17  (lihasmassaa tuli lisää)

Ihan ok vielä näin 20 vuotta myöhemmin. Ei ole tarkoitus päästää nousemaan edelleenkään, ei tule grammaakaan huomaamatta!

Aika paljon lihasta olet vuoden aikana tahkonnut. Mun pituudella olisi tarkoittanut 56 kilosta 70 kiloon, 14 kiloa lihasta. 38-vuotiaana. Melkoista! Mikä on salaisuutesi?

Vierailija
24/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös huono, kun ihmiset pukeutuvat löysiin ja venyviin trikoo- ja muihin joustaviin vaatteisiin. Siinä saa muutama kilo tulla huomaamatta ennen kuin vaate alkaa kiristää.

Vierailija
25/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla bmi on 25. Tämä on ollut vasta pari vuotta. Sitä ennen koko elämäni se oli 22-23.

Olen viimeiset pari vuotta syönyt vähemmin. Selkeästi opetellut pienempiin annoksiin ja lautasmalliin. Olen puolittanut hiilareiden syönnin. En syö enää karkkia, kuten ennen. Olen lopettanut leipomisen kotona.

En ole laihduttanut, vaan yllämainitut ovat niitä kuuluisia elämäntapamuutoksia. Ja paino nousee....

Täytän ensi kuussa 50. Olen nyt aloittanut dieetin ihan kalorilaskurilla opetellakseni, mikä syömisessäni mättää.

Vierailija
26/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista