Oletko harkinnut hankkivasi silikonitissit?
Oletko harkinnut hankkivasi silikonitissit? Oletko mies vai nainen? Minkä ikäisenä harkitsit? Mitä lopulta päätit? Miksi?
Kommentit (29)
Nuorena harkitsin, mutta kun ystävällä kapseloitui molemmat rinnat (Suomessa kalliilla hinnalla otetuista implanteista), olin vain tyytyväinen, että jäi tekemättä. Olen varmaan omalta kooltani AA(A), eli jos en käytä rintaliivejä, ei minulla juuri mitään kohoumaa näy rinnassa, lisäksi ruumiinrakenne on päärynä, eli jos lihon, kaikki tulee vain alavartaloon, ja laihtuessa ylävartalo pienenee entisestään. Huono itsetunto vaivasi rinnattomuudesta vuosikymmeniä, mutta silti olen aina saanut reilustikin huomiota miehiltä. Oma nykyinen mieheni on enemmän pe*semiehiä.
Näillä helteillä olisi koneellisesti viilennettävät silikonitissit ihan kivat.
Voin vain kuvitella, miten tukalat on helteellä sellaiset kumiset pompputissit, mitä pikkujulkkiksilla näkee.
Olen, tosin olen nyt 21v ja tissit jäi lörpöksi raskauden jälkeen... Otan sitten kun lapsiluku täynnä, rahat on jo säästetty
En. Omat luomut on 70G-H. Odotan pääsyä/hyväksyntää pienennysleikkaukseen, selkäkivut on ihan järkyttävät ja urheilumahdollisuudet melkein nollassa. Antaisin mitä vain A-kupin boobseista. Ei mitään tietoa, mistä nää on periytynyt, kaikki muun suvun naiset on tosi pienitissisiä.
Minulla on ihan normaalikokoiset tissit, mutta aika leveä selkä, joten tuloksena on se, että monet vaatteet eivät nytkään istu kunnolla kun kinnaavat siitä tissien kohdalta ja yläpuolelta. isommat tissit tuskin auttaisivat yhtään ja muutenkin kun on pari ekstrakiloa, isommista tisseistä tulisi vaan plösömpi vaikutelma. Olisin mielummin sirompi kaikin puolin kuin tällainen tasapaksu katujyrä. Kaikkein mieluiten ottaisin itse asiassa vähän leveämmän lantion tai kapeamman selän ja vyötärön, jotta saisi vähän muotoja. Tähän kropanmuotoon tekisi silikonit vain hallaa. En siis ole harkinnut.
En ole mitenkään kauneusleikkauksia vastaan sinänsä, kaikki tavallaan, mutta itse en siihen leikkiin ryhtyisi ellei olisi jotain tosi pahoja itsetunto-ongelmia, jotka olisi niillä korjattavissa tai muuten jotain elämää häiritsevää, joku epämuodostuma tms. Leikkauksissa on aina riskinsä joten jos hyöty ei ole huomattavasti niitä riskejä isompi niin ei kiitos.
En, kärsin kovista kivuista näiden luomumelonieni takia. Vaikka olisin rinnaton en ottaisi koska en halua mtn ylimääräistä kehooni
Joskus 15v oon kai niitä miettiny.. enää en todellakaan halua, luomut niiden olla pitää.
Joskus nuorena alle parikymppisenä, kun kärsin pienistä rinnoista, ajattelin, että voinhan ottaa silikonit sitten kun on tarpeeksi rahaa niihin. Nyt olen 34 v. ja rahaa olisi, mutta enää en ole harkinnutkaan. Rinnat on vieläkin pienet, mutta enää se ei häiritse minua vähääkään.