Oletko harkinnut hankkivasi silikonitissit?
Oletko harkinnut hankkivasi silikonitissit? Oletko mies vai nainen? Minkä ikäisenä harkitsit? Mitä lopulta päätit? Miksi?
Kommentit (29)
Jätetään usein kertomatta että mammografiassa ei näy muutoksen ja kasvaimet kun on silikonit.
En, vaikka tissit on kokoa AA. Vaatteet istuisivat kyllä paremmin jos olisi isommat, mutta enpä tarvitse mitään liivejä tukemaan kun on niin pienet, edes rappusissa tai juostessa eivät hölsky kipeästi. Olen näihin tyytyväinen.
Kyllä, olen harkinnut/toivonut niitä mun vaimolle. Se ei suostunut, en tiedä miksi
Miksi? Kaikkien katse kiinnittyisi niihin. Olisin pelkät tissit. Miksi kukaan haluaa olla objekti? Huonon itsetunnon vahvistus on pääkopan sisällä.
Kyllä ja säästän rahaa niihin. Mikäli parin vuoden kuluttua olenkin tullut toisiin aatoksiin, on sijoituksissa miltei kymppitonni eli win-win. Täytän seuraavaksi 30.
Olen harkinnut. Olisi jotain puristeltavaa kun vaimo on matkoilla. Ja muulloin toimisivat hyvinä paperipainoina.
En mutta rintaliiviliikkeessä myyjä ehdotti niiden hankkimista. En asioinut toista kertaa siellä.
Olen sillä tissini ovat ja pysyvät aa-kupissa vaikka olen lihonut 20 kg. Miestä en ole saanut koskaan. En kuitenkaan usko että koskaan otan. N29
En, koska tykkään tissesitäni enkä näe mitään syytä hommata silareita.
Vierailija kirjoitti:
En. En tykkää tisseistä ja voisin luopua näistä nykyisistäkin.
N40
Voi kuule niin minäkin! Olen aina vihannut niitä läskipalloja, jo silloin kun ne alkoivat kasvaa.
Olisin miljoona kertaa mieluummin ilman. Elämässäni on tärkeintä oman itseni miellyttäminen, ei miesten. Onneksi ne ei ole isot. Nuorena joskus itkin ja toivoin että voisin leikata ne pois. Pakko kai niihin on ollut sopeutua, jos ei maksa maltaita ja matkusta jonnekin Amerikkaan missä saa vaikka toisen pään jos vaan tarpeeksi maksaa :(
En, mutta jotakin pitää jossain vaiheessa tehdä vasemmalle tissille. Rintojen kohotus? En tiedä. Mua ei haittaa että mulla on pienet tissit. Ottaisin mielelläni pienemmätkin tissit, jos ne olisivat kiinteät. Mutta vasen tissini roikkuu pahasti ja kallistuu sivulle, milloin se menee kainalon väliin. Oon 24v, joten odotettavissa on, ettei se ainankaan paremmaksi muutu..
Olen. Olen mies, mutta vaimolleni hankin kyllä jos sellaisen joskus saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En tykkää tisseistä ja voisin luopua näistä nykyisistäkin.
N40Voi kuule niin minäkin! Olen aina vihannut niitä läskipalloja, jo silloin kun ne alkoivat kasvaa.
Olisin miljoona kertaa mieluummin ilman. Elämässäni on tärkeintä oman itseni miellyttäminen, ei miesten. Onneksi ne ei ole isot. Nuorena joskus itkin ja toivoin että voisin leikata ne pois. Pakko kai niihin on ollut sopeutua, jos ei maksa maltaita ja matkusta jonnekin Amerikkaan missä saa vaikka toisen pään jos vaan tarpeeksi maksaa :(
Miten tämä liittyy tisseihin? En minäkään yritä tisseilläni miehiä miellyttää mutta minua itseäni tissini kyllä miellyttävät.
Minulla on silikonit. Ei kuitenkaan sellaiset, että kukaan muu huomaisi asian. Ainoastaan mieheni tietää.
Ihan tyytyväinen olen ollut. Leikkaus kustansi n 80.000 kruunua (abt 8000) 3 vuotta sitten. Operaatio tehtiin kotimaassani, joka siis Ruotsi.
En. t. mies