Onko nelikymppisen naisen liian myöhäistä ruveta esim. murtovarkaaksi, vakoojaksi, salapoliisiksi tms?
Kommentit (18)
Viuhahtajaksi ehdit vielä ryhtyä, mutta kun juokset takaisin puun taakse piiloon ota huomioon että tissit tulee pari sekuntia jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Viuhahtajaksi ehdit vielä ryhtyä, mutta kun juokset takaisin puun taakse piiloon ota huomioon että tissit tulee pari sekuntia jäljessä.
Ei kyllä olen ihan hoikka ja solakka, kissamainenkin :)
Salapoliisiksi ehtisi varmaan. Kysy hrjoittelupaikkaa salapoliisitoimistosta.
Ei ikä ollut mikään este Neiti Marplelle ja Hetty Wainthroppille.
40v nainen on liian vanha aivan kaikkeen.
Mielenkiintoinen kysymys, itsekkin olen miettinyt ryhtymistä salapoliisiksi,
tutkisin murhajuttuia ja muita, on teitä muitakin näköjään, luulin että olen
yksin.
Ikä on vaan numeroita. Toteuta haaveesi ja elä unelmasi!
Murtovarkaaksi olisi ainakin teoriassa mahiksia...kokeilemallahan se selviää! 👍Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ikä ollut mikään este Neiti Marplelle ja Hetty Wainthroppille.
Tai Jessica Fletcherille?
Svi Lindekin ryhtyi 50-vuotiaana asekauppiaaksi ja salakuljettajaksi ja kansainväliseksi suurrikolliseksi. Eli ihan on mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Svi Lindekin ryhtyi 50-vuotiaana asekauppiaaksi ja salakuljettajaksi ja kansainväliseksi suurrikolliseksi. Eli ihan on mahdollista
Repesin.😀
Tuon ikäinen olisi varmaan paras noihin hommiin.
Salapoliisi tai vakooja ei saa herättää huomiota.
Tätä kommenttiahan Ap haki. Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Uintikaveria pitää aina auttaa.
Mistä voisin siis aloittaa? Ei mulla sinänsä ole väliä kummalla puolella lakia toimisi, kunhan ei liian pitkää kakkua tulisi jos jää kiinni :) Mistä tällaisia toimeksiantoja voisi saada?
Jotain jännitystä elämään täytyy saada!
Ihan hyvin voit alkaa. Suosittelen yrityksen perustamista, sillä ammattimoraalisi on laaja.
Ensin teet murtovarkaudet ja sitten onnistuneesti selvität ne 😊
Toimia joissa menestyäkseen tarvii elämänkokemusta. Jotan olet nainen parhaassa iässä.
Olen salapoliisi ja vakoilija. Tuo iloa elämään.
Ei lainkaan, olihan Hella Wuolijokikin yli viisikymppinen desanttien tukikohtaa pitäessään.