Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomaalaisen kanssa naimisiin?

Vierailija
26.07.2018 |

Jos menee ulkomaalaisen kanssa naimisiin, niin säilyykö mulla edelleen suomen kansalaisuus? Olen menossa amerikkalaisen kanssa naimisiin, mutta menetänkö sit suomen kansalaisuuden?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh et tietenkään menetä:D Mutta jos anot jonkun sellaisen maan kansalaisuutta joka ei salli kaksoiskansalsisuutta -esim Japani on tällainen- ja saat sen, niin silloin menetät. Mutta siinäkin tapauksessa saat halutessasi helposti Suomen kansalaisuutesi takaisin jos päätät luopua Japanin kansalaisuudesta

Vierailija
2/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol, et tietenkään. :D Ihan yhtälailla hän ei saa Suomen kansalaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka vastikään kyseli, millaista on asua "Amerikassa"? Ota yhteyttä Ummikot ulkomailla -sarjan tekijöihin. Sinulle voisi omistaa kokonaan oman jakson. Viihdettä ja myötähäpeää riittää.

Vierailija
4/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. :)

Ap

Vierailija
5/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, kansalaisuus ei ole aviosäädyllä muutettavissa oleva asia. Eikä lapsellekaan mikään itsestään selvä. Oma puoliso on jenkki. En tod. saa jenkkilän kansalaisuutta pelkällä naimakaupalla, eikä saanut puolisokaan Suomen. Kyllä sitä ihan yksilönä haetaan tietyillä kriteereillä. Suomalaisen naisen lapsi on aina suomalainen, mutta jenkkimiehen lapsi ei ole automaattisesti jenkkilän kansalainen. Ja kansalaisuuksia voi olla useampia kuin yksi. 

Vierailija
6/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama, joka vastikään kyseli, millaista on asua "Amerikassa"? Ota yhteyttä Ummikot ulkomailla -sarjan tekijöihin. Sinulle voisi omistaa kokonaan oman jakson. Viihdettä ja myötähäpeää riittää.

Kyllä olen sama. Tyhmät naiset saa näköjään hyviä, rikkaita miehiä. :D Onneksi pääsen pois täältä kateellisten noitien ympäriltä.

Ap

Vierailija
7/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh et tietenkään menetä:D Mutta jos anot jonkun sellaisen maan kansalaisuutta joka ei salli kaksoiskansalsisuutta -esim Japani on tällainen- ja saat sen, niin silloin menetät. Mutta siinäkin tapauksessa saat halutessasi helposti Suomen kansalaisuutesi takaisin jos päätät luopua Japanin kansalaisuudesta

Japanissa on kyllä todella kova toi. Sen asian kanssa ei kannata edes leikillä olla. Jos siis japanilainen sanoo siellä et haluis olla toisen maan kansalainen, niin se on kasvojen menetys. Mulla on japanilainen nainen ja ollaan oltu 15v yhdessä. Mun avokki kerto aikoinaan just tosta kansalaisuudesta mitä se on niille niiden kirjoissa. Vaikka ne on rentoo porukka ja hyvin edistyksillisiä, niin toi asia on sellanen mikä ei tule muuttumaan ikinä. Tarkotan että japanilaisesta tulee suomalainen... Mä voisin hakea Japanin kansallisuutta.