Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Matkailuhullu mies

Vierailija
26.07.2018 |

Ongelmani on etta mieheni on matkahullu. Ollaan tana kesana matkalla miehen tahdosta, nyt mies puhuu jo ensi vuoden matkasta. Pahinta on etta anoppi puolustaa matkoja ja kyselee myos jo mihin mennaan ensi vuonna. Olen 27 ja mies 28. Mina haluaisin myos lapsia mutta mies ei viela.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Up

Minua arsyttaa jo tama, kun minun tarpeitani ei kuunnella. Mita tekisitte tilanteessani?

Ap

Vierailija
2/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JÀtÀ se sika.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄlĂ€ stressaa, kyllĂ€ se pian sut jĂ€ttÀÀ.

Vierailija
4/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀske sen syödÀ sieniÀ, jos vaikka jÀisi ikuiselle matkalle.

Vierailija
5/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ siinÀ matkustelussa on niin kauheaa, siis jos se on yksi matka vuodessa? Ei siis mitÀÀn, ettÀ joka kuukausi pitÀisi olla jossain tms. Vaikka itse ei hirveÀsti matkustelusta vÀlittÀisi, ei luulisi yhden matkan vuodessa olevan ihan ylitsepÀÀsemÀtön juttu, jos se on miehellesi mieluista/tÀrkeÀÀ. Se on kuitenkin yhteistÀ tekemistÀ molemmille.

Ilmeisesti rahatilanne myös sallii matkustelun, kun voi suunnitella matkaa seuraavalle vuodelle, joten ei taida siitĂ€ kiikastaa. Jos kĂ€ytte kerran vuodessa esim. viikon matkalla jossain, onko se niin hirveÀÀ? Jos teette kuitenkin 51 viikkoa vuodesta jotain ihan muita juttuja. Tuskin se mieskÀÀn aina tykkÀÀ ihan kaikesta, mistĂ€ sinĂ€? MitĂ€ ne sinun tarpeesi sitten oikein ovat ja eivĂ€tkö ne 51 muuta viikkoa vuodessa riitĂ€ sinun tarpeisiisi? Huhhuh.

Vierailija
6/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten toi matkailu ja lapsen saaminen liittyy toisiinsa?

Vierailija
7/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jo on matkahullu mies kun joka vuosi haluaa matkalle! Anna mennÀ, yksin, heti kun saattaa sinut ensin raskaaksi.

Vierailija
8/25 |
26.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuollainen olisi just sopiva mies mulle.

Vierailija
9/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mina olen viela opiskelija joten siksi matkoihin investoiminen arsyttaa ja pelkaan etta mies on ikuinen matkustelija ja lykkaa lapsen tekoa siksi. Mina olen 27 v joten ei ole paljon hedelmallisia vuosia jaljella, nyt olisi hyva aika.

Ap

Vierailija
10/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ne miehet lapsia halua kuin sitten 35vuotiaana eli joudut vielÀ odottelemaan.

Vierailija
11/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina olen viela opiskelija joten siksi matkoihin investoiminen arsyttaa ja pelkaan etta mies on ikuinen matkustelija ja lykkaa lapsen tekoa siksi. Mina olen 27 v joten ei ole paljon hedelmallisia vuosia jaljella, nyt olisi hyva aika.

Ap

Jos miehellesi riittÀÀ yksi viikon parin matka vuodessa, ei sillÀ ole lasten saamisen kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Jos olet vauva-aikana liian kiinni lapsessa, voit "pÀÀstÀÀ" miehesi matkustelemaan yksikseen ja sitten kun lapsi on hieman vanhempi menette yhdessÀ.

Mutta provohan tÀmÀ, kun puhut "matkahullusta" miehestÀ, ap...

Vierailija
12/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jep, provo. Ap odottaa ettÀ lypsetÀÀn tietoa matkoista ja elÀmÀntilanteesta, sitten paljastuukin ettÀ rahaa matkailuun ei ole, vain velkoja tai mies lupailee ettÀ ihan kohta hankitaan lapsi tms "kÀÀnne" keskusteluun.

Vierailija
13/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mies ei suostu menemaan matkalle yksin. Miehella on Kylla ihan keskisuuret tulot mutta mielestani han kayttaa liikaa matkoihin suhteessa kokonaistuloihin. Itse olen tarkempi.

Ap

Vierailija
14/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuulostat aika kamalalta kumppanilta.

Vierailija
15/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kerran nĂ€inkin pĂ€in. 😂

Vierailija
16/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Minua arsyttaa jo tama, kun minun tarpeitani ei kuunnella. Mita tekisitte tilanteessani?

Ap

Ja minua Ă€rsyttÀÀ ettĂ€ sinĂ€ teet tĂ€stĂ€ samasta aiheesta monta aloitusta palstalle. MikĂ€  mĂ€ttÀÀ kun et voi jatkaa vanhaan ketjuusi ja miksi vielĂ€  vingut asiasta kun sulle on annettu jo  kymmeniĂ€ neuvoja tĂ€hĂ€n asiaan?

Vierailija
17/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kukaan ei  pakota sua reissuun. Jos et halua matkustaa, vaihda mies sellaiseen joka viihtyy himassa.

Vierailija
18/25 |
27.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anna se tÀnne! Saat vaihdossa vetelÀn olutta imevÀn piereskelijÀn!

Vierailija
19/25 |
28.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En haluaisi outta juovaa miesta. Mutta ongelma on rtta mies ei osaa elaa tulojen mukaan. Nytkin matkaan mennyt kayttorahaa melkein 2500 e.

Ap

Vierailija
20/25 |
28.07.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kahdeksan kuusi