Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen muuttunut käytös

Vierailija
26.07.2018 |

Ollaan tapailtu nyt muutama kuukausia, nähty muutamia kertoja, enemmänkin oltu tiiviissä puhelinyhteydessä.
Kiinnostus on tuntunut olevan voimakasta molemminpuolin, aina viime viikkoon saakka. Yhtäkkiä ei ota moneen päivään yhteyttä, viesteihin vastaaminen kestää jne.
Olen kyllä yrittänyt kysyä suoraan, mutta sanoo että ei tässä mitään, kiinnostaa kyllä edelleen jne.

Mutta se mikä eniten mietityttää.. on whatsapissa tunteja iltaisin putkeen, ei siis viestaa minulle. Jos olen lähettänyt tällöin viestin, voi mennä vaikka viisikin minuuttia että edes lukee sen vaikka on
paikalla.
Olen aika varma, että hänellä jo joku toinen kiinnostuksen kohde. Ehkä yrittää pitää minua vain varalla?

Miltä kuulostaa? Toiselta naiselta?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota enää. Siis älä odota mieheltä mitään, äläkä vaadi selityksiä. Hän on jo näyttänyt teoilla, ettei kiinnosta. Et tarvitse häneltä sanoja. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että 100% varmasti on joku toinen. Miksi olet niin kiinni miehessä? Oliko hän niin hyvä saalis? Varmaan kannattaa miettiä, mitä olet saanut mieheltä. Kun tajuat tämän, niin osaat paremmin hyväksyä myös omat tunteesi, etkä yritä väkisin saada asioita tapahtumaan. Mies todennäköisesti ei edes ajattele, että varsinaisesti tapailette.

Vierailija
42/55 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun mies on ollut kiinnostunut oikeasti, sen on tuntenut eikä ole ollut epävarmuutta. Kun mies kiinnostuu, hänen kiinnostuksensa kasvaa koko ajan. Eli se ei aaltoile eikä lopahda välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako ap:n miehen nimi V:llä?

44/55 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen miesystävä lopetti puolen vuoden seurustelusuhteen siten, että hän lopetti puheluihin vastaamisen kuin seinään. Erityisen ikäväksi tilanteen teki se, että hän jätti minut juuri ennen kun meidän piti kahdestaan juhlistaa minun synttäreitäni.

Vierailija
45/55 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako ap:n miehen nimi V:llä?

Totta kai alkaa. Tuo on niin uunikkia käytöstä ettei se voi olla kukaan muu.

Vierailija
46/55 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin piti jo aiemmin aloittaa täällä keskustelu vähän samantyylisesti. Alkuvuodesta tavattu vanhenpi mies kujersi ja vikitteli toukokuun ahkerasti, nähtiin ja oli mukavaa. Parin viikon reissun (hän oli, en minä) jälkeen on kuin eri mies, ja vaikka olen tästä maininnut, en taida saada takaisin raiteilleen. Viestejä saa vedellä ku hampaita... kehut katosivat. Kaikki ihana :/ Jumankekka jos alkuhuuman sanotaan kestävän pari vuottakin, niin tässä se taisi olla 2kk...

Kivasti vielä tämäkin on J :D

Minulle kävi samoin, vanhempi mies, ja tämäkin J :D

Alkuhuuma 2kk,sitten kylmeni, kehut katosi jne

Vierailija
47/55 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on miekkonen...

Vierailija
48/55 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä raivostuttavaa. Itellä sentään mies myönsi, ettei haluu jatkaa suhdetta, kun kysyin suoraan syytä muuttuneelle käytökselle. Olis luullu osanneen itekki sanoa suoraan....

Mutta jos ei sano, ni ei auta muu kuin hiljetä itte ja lopettaa viestien laittaminen. Jos siltä vielä tulee viestiä ni mietit kiinnostaako vastata. Tai sit laitat sille, että sun oma kiinnostus loppu ja hyvää jatkoa.

Tämä

Vierailija
49/55 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, te jotka puhutte tästä J-alkuisesta miehestä, niin voisitteko kertoa missäpäin Suomea hän vaikuttaa? Alkoi epäilyttää omalla kohdallani myös itseä piirittävä, vanhempi mies..

Vierailija
50/55 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kokemusta tällaisesta pahemman luokan pleijeristä. Otti yhteyttä ig:n kautta ja alkoi pommittaa ihan tosissaan. Sai minut jotenkin luottamaan itseensä (en nyt tarkemmin ala avata että miten). Olin jo alkuunsa vähän epäileväinen, mutta hän sai minut silti puhuttua tutustumaan jne. Jossain vaiheessa aloin itsekin ihmetellä sitä ettei enää vastaile viesteihin, kaikki "kiva" tuntui kadonneen ja saattoi tosiaan ihan yhtäkkiä vaan lopettaa viestittelyn moneksi päiväksi tai viikoksi.  Kumminkin melkein koko ajan roikkui ig/whatsapp. Välistä olin taas se ihanin ja haluttavin nainen maan päällä. Hälytyskellojen soitto alkoi olla jo sen verran kovaa että puuttui vaan konkreettinen näyttö näistä muista naisista ja sen onneksi lopulta sain. Totesin miehelle vaan ykskantaan että kiitti ja hei, eipä ollut menetys. Hänen moraali oli kyllä jotenkin vinksahtanut, ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
51/55 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä paikkakunnalta nämä miehet on?

Vierailija
52/55 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies ei pidä taukoja ja vastaa heti. 

Vierailija
53/55 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njet harasoo njet.

Vierailija
54/55 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin piti jo aiemmin aloittaa täällä keskustelu vähän samantyylisesti. Alkuvuodesta tavattu vanhenpi mies kujersi ja vikitteli toukokuun ahkerasti, nähtiin ja oli mukavaa. Parin viikon reissun (hän oli, en minä) jälkeen on kuin eri mies, ja vaikka olen tästä maininnut, en taida saada takaisin raiteilleen. Viestejä saa vedellä ku hampaita... kehut katosivat. Kaikki ihana :/ Jumankekka jos alkuhuuman sanotaan kestävän pari vuottakin, niin tässä se taisi olla 2kk...

Kivasti vielä tämäkin on J :D

Minulle kävi juuri noin ja yllätys ylläty kyseessä J-mies.

Vierailija
55/55 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, te jotka puhutte tästä J-alkuisesta miehestä, niin voisitteko kertoa missäpäin Suomea hän vaikuttaa? Alkoi epäilyttää omalla kohdallani myös itseä piirittävä, vanhempi mies..

Pohjoisessa asuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan