Tapailemani miehen muuttunut käytös
Ollaan tapailtu nyt muutama kuukausia, nähty muutamia kertoja, enemmänkin oltu tiiviissä puhelinyhteydessä.
Kiinnostus on tuntunut olevan voimakasta molemminpuolin, aina viime viikkoon saakka. Yhtäkkiä ei ota moneen päivään yhteyttä, viesteihin vastaaminen kestää jne.
Olen kyllä yrittänyt kysyä suoraan, mutta sanoo että ei tässä mitään, kiinnostaa kyllä edelleen jne.
Mutta se mikä eniten mietityttää.. on whatsapissa tunteja iltaisin putkeen, ei siis viestaa minulle. Jos olen lähettänyt tällöin viestin, voi mennä vaikka viisikin minuuttia että edes lukee sen vaikka on
paikalla.
Olen aika varma, että hänellä jo joku toinen kiinnostuksen kohde. Ehkä yrittää pitää minua vain varalla?
Miltä kuulostaa? Toiselta naiselta?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sillä on muitakin, ettehän te seurustele. Ihan normaalia toimintaa. Useampi säätö pitää mielen virkeänä. Parisuhteessa sitten tietysti ollaan uskollisia.
Luuletko, että tuollainen on hyvä perusta parisuhteelle? Mä en ainakaan aio kilpailla toisten naisten kanssa ja murehtia tuleeko sydämeni särkymään kun mies valitseekin toisen vakavaan suhteeseen. Lisäksi ällöttää ajatus, että mies panee useaa naista samaan aikaan.
N24
Taas hyvä esimerkki siitä miten naiset eivät tunnista pelimiehiä vaikka niin kuvittelevat. Alkaa mennä usko suomalaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Taas hyvä esimerkki siitä miten naiset eivät tunnista pelimiehiä vaikka niin kuvittelevat. Alkaa mennä usko suomalaisiin naisiin.
Naisten vikahan se on taas.
P:llä alkava Tinderöijä Helsingistä ainakin on pelimies. Haalii nimenomaan kauempana asuvia muijia, että voi vedättää useita yhtä aikaa.
Itsekin piti jo aiemmin aloittaa täällä keskustelu vähän samantyylisesti. Alkuvuodesta tavattu vanhenpi mies kujersi ja vikitteli toukokuun ahkerasti, nähtiin ja oli mukavaa. Parin viikon reissun (hän oli, en minä) jälkeen on kuin eri mies, ja vaikka olen tästä maininnut, en taida saada takaisin raiteilleen. Viestejä saa vedellä ku hampaita... kehut katosivat. Kaikki ihana :/ Jumankekka jos alkuhuuman sanotaan kestävän pari vuottakin, niin tässä se taisi olla 2kk...
Kivasti vielä tämäkin on J :D
Kuulostaa ihan tutulta. Minulla oli samanlainen, mutta ei kyse ollut niinkään muista naisista, vaan siitä, että se viestitteli nousuhumalassa ja sitten taas otti etäisyyttä, kun pää selvisi. Oli komea ja symppis, mutta kun ei ollut minusta tuon enempää kiinnostunut, niin ei sitten. Olin itsekin kaunis ja tavoiteltu, joten löysin aika nopeasti, n. puolessa vuodessa, paremman, jonka kanssa suhde vakavoitui ja nyt meillä on perhekin. Kun tämä känniviestijä kuuli uudesta poikaystävästäni, se alkoi rinkutella ja olisikin ollut aikaa nähdä. Sori, juna meni jo. Unohda sinäkin ap koko äijä, kun niitäkin miehiä on, joiden kanssa tunne on molemminpuolinen.
Jos muutamassa kuukaudessa tapailu ei ole vielä syventynyt seurusteluksi, niin asia on täysin selvä. Turha tuon tyypin perään on jäädä itkemään. Se ei halua sitoutua - ainakaan sinuun. Muita on varmasti kierroksessa.
Joko panitte ja mies sai tarpeekseen tai jos et ole antanut, niin ei vaan enää jaksa nähdä vaivaa yhden panon takia.
Itse olen päättänyt etten kuluta sellaiseen ihmiseen aikaa joka on hankala heti alussa. Suhteen edetessä asiat ei ainakaan parane.
Unohda tyyppi. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päättänyt etten kuluta sellaiseen ihmiseen aikaa joka on hankala heti alussa. Suhteen edetessä asiat ei ainakaan parane.
Unohda tyyppi. Ansaitset parempaa.
Juuri näin. Ei se tule ainakaan paremmaksi muuttumaan. Onneksi lopulta löysin sellaisen miehen, joka teki heti selväksi, että on vakavissaan kanssani ja on sen myös osoittanut käytöksellään. Ei tarvitse arvuutella, eikä olla epävarma miehen tunteista.
35-45-vuotiaissa vapaissa "sosiaalisissa" miehissä suurin osa on sitoutumiskyvyttömiä pelimiehiä. Ei kannata edes vaivautua treffeille tällaisten kanssa. Katse vaan nuorempiin miehiin.
Sellainen hyvä neuvo, että miehen tekemisiin tai naisenkin ei kannata puuttua vaan seurata etäältä sitä mitä se tekee mieluiten. Jos ei vastaamis ja kommunikointi intoa löydy, muuta kuin muiden kanssa, niin se on sitä mitä hän tekee mieluiten ja siitä voi vetää johtopäätökset. Mitä yöllä somettamiseen ja whatsappailuun ja muuhun tulee niin, yöllä ei valvo kuin päihde ja mielenterveysongelmaiset somettamassa. Kunnon pelimieskin jolla on työ ja elämä järjestyksessä nukkuu öisin. Psykopaatit tarvitsee vähemmän unta kuin tavallinen väestö koska pystyvät nukkumaan syvää unta tehokkaasti, joten ne pärjää vähemmillä unilla ja voivat olla aamuvirkkujakin muutaman tunnin nukkumisen jälkeen. Yhdelläkään normaalilla ihmisellä ei ole somessa kukaan vastailemassa 23-5 välillä yöaikaan joten ei ole mitään tarvetta siellä norkoilla edes huono unisen aktiivisesti. Itse olen huomannut että pelimiesten whatsapp viestit alkaa tulla pääsääntöisesti 1-2 välillä yöllä. En tiedä miksi he luulevat että en nukkuisi silloin. Varmaan etsivät tällä metodilla juuri ne mt ongelmaiset naiset. Ghostaan tällaiset pellet ja muut emojien lähettelijät ja pusuttelijat, sekä muut massaviestijät sekä tyypit jotka viestii jatkuvasti ja soittelee vaikka juuri on nähty. Nykyaikana on hyvin vaikea löytää täysjärkistä miestä joka osaa kommunikoida selkeästi sen suhteen mitä haluaa, on päämääriä ja selkäranka, osaa asiallisesti sopia tapaamiset ja ymmärtää aikuisena jättää nämä emoji tuhertelut ja muut lapsille. Massaviestiminen ja somessa notkuminen ei kuulu aikuisten välisiin suhteisiin. Normaali viestiminen on ok. Kaikilla meillä on läheisiä ja ystäviä, mutta niillekin vastailemista jokainen osaa rajoittaa säädyllisiin kellonaikoihin ja soittaa, että ei tarvitse 100 viestiä laittaa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on perseestä, älkää tuhlatko niihin aikaanne.
Kaikki eivät ole lesboja tai tunne samanlaisia miehiä kuin sinä.
Tapailu ei ole lupaus uskollisuudesta. Silloin vasta kartoitetaan niitä vaihtoehtoja. Ethän sinäkään esim. osta ekaa autoa joka tulee vastaan vaan koeajat niitä useampia?
Lainaus IS:
Maajussi-Joukosta, 64, paljastuu ikävä piirre.
Seuraavalla rastilla morsianehdokkaiden tehtävänä oli tunnistaa kuvista syötävät sienet. Kun kuvien valitellaan olevan hankalia, on Joukon vastauksen sävy jälleen hyvin tiukka:
– Kuva on tosi hyvä, älykkyysosamäärä on heikko!
– Jos olisin ollut tavallisilla treffeillä, olisin lähtenyt kotiin, totesi Merja.
MUTTA:
Uskon, että hän on joka tapauksessa ihan kiltti ja ymmärtäväinen ihminen. Se oli vaan ensireaktio, Merja pohti.
Ehkä tuo kaikki on vaan sinun ensireaktiota ja te elätte onnellisina elämänne loppuun asti.
Ai miltä kuulostaa? Tutulta. Kerran kun kokee, oppii näkemään tuon(kin) käytöksen taakse.
Tää on kyllä raivostuttavaa. Itellä sentään mies myönsi, ettei haluu jatkaa suhdetta, kun kysyin suoraan syytä muuttuneelle käytökselle. Olis luullu osanneen itekki sanoa suoraan....
Mutta jos ei sano, ni ei auta muu kuin hiljetä itte ja lopettaa viestien laittaminen. Jos siltä vielä tulee viestiä ni mietit kiinnostaako vastata. Tai sit laitat sille, että sun oma kiinnostus loppu ja hyvää jatkoa.
Olin vuosia sinkkuna kunnes uskaltauduin deittailemaan ja tämä kivanoloinen mies paljastui lopulta pelimieheksi, vaikka kuvittelin tunnistavani kusettajien merkit. Olin kuitenkin liian sinisilmäinen ja toiveikas miehen suhteen.. Olin niin paljon onnellisempi kun en tapaillut ketään. Sai elää huoletonta elämää.
N24