Pahimmat hajut?
Listataan tähän pahimpia hajuja, mitä tiedätte. Halutessaan voi lisätä, jos siihen liittyy jotain erityistä (esim. käsiin tarttunut haju).
Kommentit (74)
Vanhan ihmisen kusivaippa lämpimässä asunnossa /rappukäytävässä.
Mätänevä ananas, kuin ientulehdus x 1000
Mene oikeasti pois ellei muuta tule mieleen! Olet inhottava.
Voisiko listata jotain muuta? Vai mikä sinun ongelmasi on?
Tupakansavu, kun sitä tuputetaan enemmän kuin Jehovan todistajat uskoaan, ja kotonakin on pakko hengittää, helleyönä tunkee ikkunoista. Minun kolmoishermoon koskee, itken.
Silsahaju joka tuntuu tulevan joka raosta näillä helteillä.
Keitetty eläimen liha
Mädäntyneet hampaat
Partavedet
Näistä ensimmäinen ja viimeinen laukaisevat itsellä migreenin. Mädäntynyttä hammasta ei onneksi tarvitse haistella.
Maljakossa kukilla oleva vesi, joka unohtuu pariksi viikoksi ulos helteeseen mätänevien kukkien kera. Kerran kävi näin lomalle lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vai vanhan ihmisen...olipa törkeä viesti. Olet itsekin joskus vanha...
Kyllä mun pissa haisee, vaikken ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi.
Mitä asiatonta on pahassa hajussa? Oletko mielialalääkityksellä?
On se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai vanhan ihmisen...olipa törkeä viesti. Olet itsekin joskus vanha...
Kyllä mun pissa haisee, vaikken ole vanha.
Käytätkö vaippoja?
Omat kädet sen jälkeen kun käyttänyt kumisia kertakäyttöhanskoja. Edes ahkeralla käsien pesemisellä ei saa sitä hajua pois.
Kesähelteellä ohi ajava biojäte-roska-auto.
Vuosia sitten nainen tuli liikkeeseemme. Jouduin mittailemaan hänen vyötäröään mittanauhalla, joten olin hyvin lähellä häntä. Haju oli minulle ennestään tuntematon ja aivan kamala. En oikein tiennyt hengittäisinkö nenän vai suun kautta. Nainen oli hyvin seurallinen ja jäi ostoksensa jälkeen vielä toviksi juttelemaan niitä näitä. Kun hän viimein lähti oli pakko mennä raittiiseen hengittelemään ja tuulettaa koko liiketila.
Myöhemmin tuli juttua erään ihmisen kanssa tuon naisen hajusta ja silloin selvisi, että hän työskentelee minkkitarhassa.
Joten, minkkitarhan löyhkä on mielestäni kaikkein kamalin.
Oppikokkina jouduin pesemään ravintolan tiskinurkasta sellaisen lattiakaivon, jossa on ämpärin tyylinen sakkaerotin ja se oli täynnä käymistilassa olevaa vanukkaan näköistä rasvatöhnää. Itse oksensin hommaa tehdessä kaksi kertaa ja tarjoilija tuli salin puolelta katsomaan mistä/mikä haisee.
Kalakastike haisee musta hirveälle. Ei nyt ehkä kamalin haju, mutta pahimmalta haiseva ruoka-aine.
Aloitan itse: käsiin tarttunut nakin haju