Poikani väittää olevansa kiinnostunut samasta sukupuolesta
Eilen 13vuotias poikani sanoi, että hän tuntee vetoa samaa sukupuolta oleviin, enkä voinut uskoa tämän olevan totta. Järkytys oli suuri ja on sitä vieläkin. En voi ymmärtää miten tämä edes tapahtui? Olen mieheni kanssa hartaita uskoivaisia, eikä tämä käy päinsä. En ole vielä keskustellut asiasta mieheni kanssa, eikä hän vielä tiedä asiasta mitään. Olen sanonut pojalleni, ettei hiisku tästä kenelläkkään, sillä häpeä olisi itselleni valtava. Eikö hän käsitä, että taivaassa ei ole tilaa hänellä, jos hän pysyy tuollaisena. En saanut nukuttua lainkaan viime yönä, kun pohdin mitä hänen kanssaan pitäisi tehdä.
Olen ottanut selvää leireistä, missä tälläisestä oireesta päästäisiin eroon. En vain tiedä mitä kerron miehelleni, kun joudun poikani lähettämään sinne. Millaisen tekosyyn voin kertoa hänelle?
Kommentit (16)
Hyi hitto! Vie se äkkiä jonkun osaavan prostituoidun käsittelyyn ja maksa parituntia ns. "kaikilla herkuilla". Ehkäpä se siitä järkiintyy.
Sehän onkin ihan luonnollista ja tavallista, että 13v poika, hartaassa uskovaisperheessä kertoo äidilleen olevansa homo. Just joo, jotain tasoa pitää saada provoihinkin.
Ikävä homma. Mutta on vielä saanssit, että se tuosta kohenee kunhan pääsee setan aivopesuohjelmasta irti peruskoulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! Vie se äkkiä jonkun osaavan prostituoidun käsittelyyn ja maksa parituntia ns. "kaikilla herkuilla". Ehkäpä se siitä järkiintyy.
Mistä löydän riittävän osaavan? En ole aiemmin ollut heidän kanssaan tekemisissä? Jos selitän tilanteen niin osaisikohan ne sitten kertoa pystyvätkö auttamaan?
Ap
No aika nuori vielä,mutta tietää itse onko vai ei...Hyväksi tai ole hyväksymättä.
Venäjällä on oikeasti leirejä homoille.
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin ihan luonnollista ja tavallista, että 13v poika, hartaassa uskovaisperheessä kertoo äidilleen olevansa homo. Just joo, jotain tasoa pitää saada provoihinkin.
Nykyään homoudesta yritetään normaalia, joten nuoret paljastavat olevansa sodomiitteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän riittävän osaavan? En ole aiemmin ollut heidän kanssaan tekemisissä? Jos selitän tilanteen niin osaisikohan ne sitten kertoa pystyvätkö auttamaan?
Ap
Kokeile vaikka 0100100 sieltä löytyy kaikki ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika heikko, hyvin tyypillinen homo-uskovaisperheprovo.
En saa nukuttua, isä ei tiedä, leirit... Moneen kertaan käytettyjä kliseitä.
0/5
Valitettavasti näitä oikeasti on. Av-palstalle kertovat ovat provoja, mutta näitä on Suomessa. Venäjällä on tosiaan (keskitys)leirejä homoille.
Jokainen mies on vähän gay, hänen isänsä kyllä osaa suhtautua kun itsekin tiirailee muiden miesten etumuksia ja miettii mitä voisi tapahtua.
Tottakai poikasi kapinoi homoudella jos olette tiukkiksia. Todennäköisemmin unohtaa koko asian jos ette reagoi niin voimakkaasti. Uskovaisia mekin, mutta jos mun poika nyt 13v sanoisi tuollaista, lähinnä hymähtäisin ja sanoisit että ookoo kultaseni. Seurustelemaan ei kiire ole kuitenkaan vielä pitkään aikaan :)
Aika heikko, hyvin tyypillinen homo-uskovaisperheprovo.
En saa nukuttua, isä ei tiedä, leirit... Moneen kertaan käytettyjä kliseitä.
0/5