Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ihmisen deittiprofiilissa lukee että ikimuistoisin matkakohde on Dubai, niin...

Vierailija
26.07.2018 |

...onko mitään toivoa? :/

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ollut Tallinna ja Tarto silloin kun NL oli vielä jotenkin pystyssä, mutta Virokin oli jo itsenäinen. Maa oli jotenkin autio ihmisistä, mutta kaikenlaista siellä puuhattiin ikään kuin piilossa. Kävin jonkun kodissakin, se oli jotenkin sen ympäröivän miljöön vastakohta ja huokui lämminhenkisyyttä.

Vierailija
22/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dubai on hieno ja turvallinen kohde Mieti jos siinä olisi lukenut Mumbai.

Hmm... jos puhutan "ikimuistoisimmasta" matkakohteesta, niin kyllä mä listaisin Mumbain paljon kiinnostavammaksi kuin Dubain. Olen käynyt molemmissa, Dubaissa tosin todella kauan sitten lapsuuden perheeni kanssa.

Ihmisenä tyyppi, jonka mielestä Dubai on jotain todella erikoista ja ikimuistoista on mielestäni jotenkin vähän simppeli: kuten joku tuolla ylhäällä kiteytti - kunhan saa shoppailla halvalla ja on lämmin meri, niin se on siinä, viis mistään muusta.

Juu, ei ole ihmisoikeustilanne Mumbaissakaan häävi, mutta sinne ei sentään Bimbot mene patsastelemaan Chaneliensa kanssa että kuinka ihqua!

Niin ap taisi ottaa tämän ennemmin arvopohjalta. Tokihan Dubai on puhdas turistirysä, eikä siinä mielessä tarjoa seikkailuja joita esim Mumbaissa voi naisena yksin(tai kaksin tai kolminkin) matkustaessa kokea. Itse en kyllä matkustaisi maahan, jossa naisia ja lapsia on tapana joukkoraiskata jatkuvalla syötöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa siellä Dubaissa on?

Miten olisi ilmasto (talvella), lyhyt lentomatka, lämmin meri, hyvät palvelut, shoppailumahdollisuudet, turvallisuus jne.

Vierailija
24/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeudet ovat heikoissa kantimissa kyseisessä maassa mutta eläimillä on vielä heikommat oikeudet. Kunnan hoiviin viedyt löytöeläimet tapetaan eikä aina niin kivuttomasti. Eläimet lisääntyvät holtittomasti ja niiden määrää erityisesti varakkaimpien asuinalueille ja turistikohteiden ympärillä karsitaan pest controlin avulla eli haetaan eläimet ja tapetaan.

Vierailija
25/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeudet ovat heikoissa kantimissa kyseisessä maassa mutta eläimillä on vielä heikommat oikeudet. Kunnan hoiviin viedyt löytöeläimet tapetaan eikä aina niin kivuttomasti. Eläimet lisääntyvät holtittomasti ja niiden määrää erityisesti varakkaimpien asuinalueille ja turistikohteiden ympärillä karsitaan pest controlin avulla eli haetaan eläimet ja tapetaan.

No siis tuon menettelyn takiahan ne nimenomaan eivät lisäänny holtittomasti. Vai syötetäänkö muualla e-pillereitä elukoille?

Vierailija
26/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimuistoisin matka voi olla vaikka Tyrnävälle.

Sehän riippuu ihan siitä kenen kanssa sinne lähtee ja mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
27/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tuon menettelyn takiahan ne nimenomaan eivät lisäänny holtittomasti. Vai syötetäänkö muualla e-pillereitä elukoille?

6 kuukaudessa tapettu esilerkiksi yli 3000 kissaa mutta se ei ole auttanut pitämään määrää kurissa. Koiria varmaan tapettu vielä enemmän koska kissoja arvostetaan uskonnollisista syistä. Arabiemiraateissa on satojatuhansia kissoja jotka lisäänyyvät koko ajan, niitä karsitaan mutta se ei auta. Ihmiset päästävät lemmikkinsä vapaaksi poistuessaan maasta joten ne lisääntyvät myös sitä kautta.

Vierailija
28/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tutustumaan asiaan paikallisten järjestöjen tai vapaaehtoisten kautta. Sinulla ei ole mitään tietoa tilanteesta.

Vierailija
30/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä minulle tällainen profiili, niin laitan heti treffikutsun. Ap

Vierailija
31/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ei olisi... Kyllähän monet siellä käyvät, mutta fiksummasta päästä oleva porukka vähän huonolla omatunnolla ja selitellen. Jos julistaa sen unelmamatkakohteekseen niin ehkä vähän liian kritiikitön olisi omaan makuuni. Monella tasolla.

Joku kysyi että miksi, niin Dubai pyörii käytännössä orjan asemassa olevien siirtolaisten hyväksikäytöllä. Osalta on otettu passi pois ja ovat maassa lainsuojattomina, joten eivät voi auttaa itseään mitenkään. Naisten asema on aivan onneton, jopa kaikkein ylimmässä sosioekonomisessa luokassa. Väkivalta ja jopa pysyvä kotiaresti on tavallista kun näiden asioiden kanssa ollaan tekemisissä. Lisäksi itse kaupunki on keinotekoinen rakennettu monumentti fossiilisten polttoaineiden kaupalla rikastumiselle.

Samaan aikaan pk seudulla moni pienipalkkainen kokopäivätyötä tekevä miettii syökö tänään kauraouuroa vai perunaa ja onko varaa törsätä halvimpaan kanapakettiin. Vaatteita ostetaan mahdollisuuksien mukaan kirpparilta. Joku 500€ yllätysmeno sekoittaa talouden vuodeksi. Ei tarvitse mennä etsimään kädestäsuuhun eläviä köyhiä Dubaista. Se on arkipäivää yhä useammalle Suomalaisellekin.

Vierailija
32/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubain ympärillä on näköjään joku runkkurinki. Tyypit itkee miten siellä on huono ihmisoikeustilanne ja silti matkustaa johonkin muuhun maahan jossa on asiat yhtä huonosti ellei huonommin. Dubai-viha on vaan niin trendikästä tänä päivänä. Ihan koomista.

Vierailija
33/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubain ympärillä on näköjään joku runkkurinki. Tyypit itkee miten siellä on huono ihmisoikeustilanne ja silti matkustaa johonkin muuhun maahan jossa on asiat yhtä huonosti ellei huonommin. Dubai-viha on vaan niin trendikästä tänä päivänä. Ihan koomista.

Jaa, me perehdytään aina kohteisiin eikä me mä vastaavanlaisiin ollenkaan. Ja ikävä kyllä se Dubai on siellä pahemmassa päässä kyllä.

Vierailija
34/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Itse matkustelen häpeilemättä ihan minne huvittaa ja helmikuussa olin Dubaissa.

Kovasti siellä tehtiin töitä heille normaaleissa oloissa ja sikäläisillä palkoilla. Kummasti porukkaa vaan sinne pyrkii rakennushommiin jotta voivat lähettää rahaa perheilleen lähtömaihinsa.

Vierailija
35/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on profiili happypancakessa. Tervetuloa sinne arvuuttelemaan kuka mahdan olla. En sentään kehtaa suoraan paljastaa. (Olen mies. Ikää 30+)

Vierailija
36/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on profiili happypancakessa. Tervetuloa sinne arvuuttelemaan kuka mahdan olla. En sentään kehtaa suoraan paljastaa. (Olen mies. Ikää 30+)

Niin mutta lukeeko siellä Tyrnävä? Vai mikä on ikimuistoisin matkakohteesi? T. Ap (N38 eli 30+ miehille alan jo olla anoppiosastoa)

Vierailija
37/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä keskustelua ei ip- lehtien toimittajat ota jutun juureksi? Onko yksikään lehti kirjoittanut rehellisesti ko. maan tilanteesta?

Vierailija
38/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...onko mitään toivoa? :/

Hyi. Toivottavasti en tunne sua.

Vierailija
39/39 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, me perehdytään aina kohteisiin eikä me mä vastaavanlaisiin ollenkaan. Ja ikävä kyllä se Dubai on siellä pahemmassa päässä kyllä.

Olisi mielenkiintoista tietää teidän matkakohteitanne. Tiesithän että Espanja ei ole sen parempi kuin Dubaikaan, sielläkin vierastyöläiset raatavat usein täysin orjan oloissa kasvimailla?