Jos ihmisen deittiprofiilissa lukee että ikimuistoisin matkakohde on Dubai, niin...
Kommentit (39)
Minä kyllä tykkäisin Dubaista. Ilmasto oli erinomainen, merivesi lämmin, ruoka hyvää ja ostokset edullisia ja plussana se, että humalaisia ei näkynyt missään. Tiedän kyllä maan ihmisoikeustilanteen, mutta annoin aina hyvät juomarahat vierastyöntekijöille.
Itse en matkustaisi ko. maahan vaikka minulle maksettaisiin, joten pelkään että siinä avautuu liian suuri arvokuilu. Ap
Pidä kiinni arvoistasi. Profiilin laatija löytää kyllä vastaavanlaisensa, jonka kanssa voivat matkustaa sinne vaikka uudestaan.
Omalla kohdalla ei olisi... Kyllähän monet siellä käyvät, mutta fiksummasta päästä oleva porukka vähän huonolla omatunnolla ja selitellen. Jos julistaa sen unelmamatkakohteekseen niin ehkä vähän liian kritiikitön olisi omaan makuuni. Monella tasolla.
Joku kysyi että miksi, niin Dubai pyörii käytännössä orjan asemassa olevien siirtolaisten hyväksikäytöllä. Osalta on otettu passi pois ja ovat maassa lainsuojattomina, joten eivät voi auttaa itseään mitenkään. Naisten asema on aivan onneton, jopa kaikkein ylimmässä sosioekonomisessa luokassa. Väkivalta ja jopa pysyvä kotiaresti on tavallista kun näiden asioiden kanssa ollaan tekemisissä. Lisäksi itse kaupunki on keinotekoinen rakennettu monumentti fossiilisten polttoaineiden kaupalla rikastumiselle.
Ei kai tuossa sinänsä mitään ihmeellistä ole, mutta miksi se pitää kirjoittaa deittiprofiiliin?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tykkäisin Dubaista. Ilmasto oli erinomainen, merivesi lämmin, ruoka hyvää ja ostokset edullisia ja plussana se, että humalaisia ei näkynyt missään. Tiedän kyllä maan ihmisoikeustilanteen, mutta annoin aina hyvät juomarahat vierastyöntekijöille.
No mutta sittenhän kätesi ovat pestyt!
Jos otsikko jätetään puolitiehen, niin...
Vierailija kirjoitti:
Itse en matkustaisi ko. maahan vaikka minulle maksettaisiin, joten pelkään että siinä avautuu liian suuri arvokuilu. Ap
Lässynlässyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässynlässyn
En tiedä teenkö liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta sinä lienet nauttinut lomistasi Dubaissa.
Veikkaisin että tuollainen henkilö ei ole hirveästi matkustellut, ainakaan missään erikoisemmassa paikassa.
Ja jos itse kokee paikan arvojensa vastaiseksi, niin ei siinä ehkä sitten kovasti yhteistä ole, jos se toiselle on taovas maan päällä,
Dubai on hieno ja turvallinen kohde Mieti jos siinä olisi lukenut Mumbai.
Vierailija kirjoitti:
En vaihtaisi edes lentoa ko. maassa
Minullakin oli ikimuistoisin mutta negqtiivisella tavalla.
Dubai oli hieno paikka, ehdottomasti käymisen arvoinen.
Loma-asuntoa en sentään tuolta ostaisi mutta muuten suosittelen kyllä lämpimästi.
Jos tarkoittaa sitä, että järkyttävin paikka. Sen takia ikimuistoisin.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... jos puhutan "ikimuistoisimmasta" matkakohteesta, niin kyllä mä listaisin Mumbain paljon kiinnostavammaksi kuin Dubain. Olen käynyt molemmissa, Dubaissa tosin todella kauan sitten lapsuuden perheeni kanssa.
Ihmisenä tyyppi, jonka mielestä Dubai on jotain todella erikoista ja ikimuistoista on mielestäni jotenkin vähän simppeli: kuten joku tuolla ylhäällä kiteytti - kunhan saa shoppailla halvalla ja on lämmin meri, niin se on siinä, viis mistään muusta.
Juu, ei ole ihmisoikeustilanne Mumbaissakaan häävi, mutta sinne ei sentään Bimbot mene patsastelemaan Chaneliensa kanssa että kuinka ihqua!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen, jonka mielestä Mumbai on ollut ikimuistoisin kohde, on sata kertaa kiinnostavampi kuin Dubaita vastaana pitävä. Mutta joku sen kiteyttikin hienosti - kunhan pystyy shoppailemaan halvallla, ruoka on halpaa ja meri lämmin ja siistit baanat missä bimbot patsastelee laukkuineen, niin muuta ei tarvita eikä tartte miettiä mitään taustoja sen tarkemmin - kunhan antaa vähän juomarahaa.
Miksi tehdä tyhjiä johtopäätelmiä noin mitättömällä tiedolla?
Sulla ei ole ainakaan toivoa kun edes mietit tällaisia.