Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena söpö, aikuisena ruma?

Vierailija
26.07.2018 |

Oletteko huomanneet? Itse olin niin suloinen vauva/lapsiaikana ja nyt aikuisena susiruma. Samoin kun olen ystävieni lapsuuskuvia nähnyt, ovat olleet rumia lapsina mutta aikuisena todellisia kaunottaria!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on tällainen tapaus. Samoin mieheni veli, oli kuulemma oikein erityisen kaunis lapsi. Nyt kumpikaan ei ole erityisen hyvännäköinen, veli jopa melko ruma mies!

Onhan näitä.

Mietin onko kyse että tietyt piirteet vain sopivat lapsille paremmin, mutta kasvaessaan muuttuu niin ettei olekaan enää kovin kaunista, esim tosi pieni nenä.

Vierailija
2/5 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Lapsena päivänsädekilpailussakin menestynyt, nyt naama kuin petolinnun p*rse.

Toisaalta tunnen monta, jotka olivat lapsena suorastaan huomaamattoman näköisia ja nyt kauniita/komeita kuin mikä.

Tasan ei käy onnenlahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, noin se monesti menee, oon huomannut :)

Vierailija
4/5 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Itse olin lapsena söpö, mutta teininä olin ruma. Mutta sitten taas 25-vuotiaana olin miehistynyt, niin olin ihan söpö mies jälleen. Mutta nyt sitten 35-vuotiaana olen rupsahtanut. Rupsahtaminen johtuu lähinnä siitä, että aina pitää olla töissä. Ja ei ole enää aikaan mihinkään muuhun, esim salilla käymiseen ym. 

Vierailija
5/5 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole rumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi