Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastiko lapsen kaveri?

Vierailija
26.07.2018 |

Tytöt, 12v, ei mitään parhaita kavereita, mutta harrastuksen kautta tuttuja parin vuoden ajalta. Kaveri nyt muutaman viikon aktiivisesti pyytänyt mun tyttöä leikkimään, uimaan, tule meille ym. ja ovatkin viettäneet aikaa yhdessä verrattain paljon.
Viimeksi nyt pari pv sitten kaveri oli meillä, katselivat kännyköitä ja mun tyttö näytti oman uuden pop shoketin, joka ei siis ollu puhelimessa kiinni. Ja tarkoitus oli että laittaa sen puhelimeensa illemmalla.
No, illalla kun kaveri lähti, alettiin ehtimään pop shokettia, eikä löydetty mistään!! Mun tyttö laitto kaverilleen viestin, ”muistatkomihin laitoin pop shoketin” ja kaveri vastasi... ” en muista, Mä en ainakaan oo ottanut sitä”. Ennen tuota viestiä ei olis tulle edesmieleen, että olis sen vienyt, mutta tuo viesti...???!
Ja nyt tuon jälkeen ei oleilu missään yhteydessä mun tyttöön, kun aiemmin siis soitteli koko ajan mun tytölle😠
Hmmm...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Sen, että kannattaa AINA kiinnittää pop socket heti puhelimeen eikä jättää sitä myöhemmäksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varasti mutta milläs todistat. Mikä muuten on pop shoket?

Vierailija
4/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mutta mitä ihmettä tuollaisella socketilla tekee?

Vierailija
5/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tyttösi saa sen pikkuhooran kiinni varkaudesta kun se bimpo laittaa socketin omaan puhelimeensa. Sitten vaan tukkanuottasille.

Vierailija
6/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin

Vierailija
7/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti ei siis tosiaan iso juttu, periaate on se mikä ärsyttää!! Ja tuon lapsen vanhemmat on senverran vaikutusvaltaisia, että ihan oman mukavuuden vuoksi en viiti kauheeta halpoja asiasta nostaa

Vierailija
8/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja=haloota

Vierailija
9/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että "vaikutusvaltaisia" vanhempia ei kiinnosta jos lapsi varastelee?

Vierailija
10/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaseen kysymykseen se vastaus, että en minä sitä ottanut, on minusta luonnollinen. Jos mun kaveri näyttäisi mun siellä vieraillessa jotain vaikka tietokoneeltaan ja sitten soittaisi perään, että missä mun tietokone on, niin kyllä mun reaktio olisi, että mistä minä tiedän sun tietokoneen sijaintia, en minä sitä ole ottanut. Ei tuosta kommentista voi vetää mitään johtopäätöstä varastamisesta.

Vierailija
11/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Mä tunnen noita vanhempia senverran, että eivät halua uskoa omasta tutöstään mitään pahaa😟