Miten tää Bing-hakukone pois koneelta? Se on joskus ennenkin tullut
Ei siis oikeesti helvetti! En jaksaisi vääntää tässä helteessä enkä edes muista, kuinka sen viimeksi sain pois. Firefoxia ei anna avata eikä myöskään poistaa, että voisin ladata uudelleen.
Kommentit (11)
Jaksoin kuitenkin vääntää ja palautuspisteen kautta (muitakin manöövereitä) sain koneen toimimaan ja säästin! Hyvä minä.
t: *mummeli*
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset kun kävelet Giganttiin ja ostat uuden koneen.
Jos on taitoa korjata niin miksi ostaa uusi?
Klikkaa sitä kolmea päällekkäistä viivaa oikeassa yläreunassa, valitse options (minulla on englanti päällä niin en tarkaan tiedä miten se on käännetty suomeksi) ja sieltä sitten search, sieltä voi muottaa oletushakukoneen.
Vierailija kirjoitti:
Klikkaa sitä kolmea päällekkäistä viivaa oikeassa yläreunassa, valitse options (minulla on englanti päällä niin en tarkaan tiedä miten se on käännetty suomeksi) ja sieltä sitten search, sieltä voi muottaa oletushakukoneen.
Käänetty asetukset.
Sieltä tulee "hallinnoi hakukoneita" ja voi muuttaa...
Mullekin joskus tullut toi Bing ihan kysymättä? Mikähän siinä? Jotain hakkerointia niiden puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänetty asetukset.
Sieltä tulee "hallinnoi hakukoneita" ja voi muuttaa...
Mullekin joskus tullut toi Bing ihan kysymättä? Mikähän siinä? Jotain hakkerointia niiden puolelta.
mullakin meni päälle ihan vain yllättäin toissapäivänä, siksi sitten etsinkin tuon miten sen saa pois päältä, toivottavasti muistan jos ja kun tekee niin uudestan, grrr.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Sain jo korjattua tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Sain jo korjattua tilanteen.
Naurattaa. Joku tätäkin alapeukuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Pitää vielä sanoa, että ei ole kolmea päällekkäistä viivaa.
Miksi ei millään saa pysymään muuta oletushakukoneena vaan taas jonakin kauniina päivänä tässä on bing?
Mummelit ja muut saisivat näin yksinkertaisiin ongelmiinsa vastauksen vaikkapa menemällä osoitteeseen www.google.fi ja kirjoittamalla ongelmansa sinne, tässä tapauksessa: firefox hakukoneen vaihto.
Toki tämä on liikaa vaadittu.
Helpoimmalla pääset kun kävelet Giganttiin ja ostat uuden koneen.